چاد استاهلسکی اعلام کرد: قسمت 4 جان ویک آخرین سری از این مجموعه خوهد بود

طبق اعلام «چاد استاهلسکی»، قسمت 4 جان ویک آخرین سری از فیلم‌های این مجموعه خواهد بود و فعلاً خبری از ساخت فیلم جان ویک 5 نیست.

طی یک مصاحبه، «چاد استاهلسکی»، کارگردان سری فیلم های جان ویک ، اعلام کرد که فیلم جان ویک 4، (John Wick 4) پایان این مجموعه فیلم‌ها خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قسمت 4 جان ویک پایان این مجموعه خواهد بود

فیلم جان ویک: فصل 4 (John Wick: Chapter 4) که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، چهارمین فیلم از سری مجموعه جان ویک با بازی «کیانو ریوز» در نقش اصلی بود. این فیلم، داستان کاراکتر «جان ویک» را به نقطه پایان می‌رساند. در پایان فیلم، «جان ویک» توانست با سازمان‌های تبلیغاتی مختلفی مبارزه کند و پیروز شود.

قسمت 4 جان ویک
قسمت 4 جان ویک

همانند فیلم‌های قبلی، «چاد استاهلسکی» کارگردان فیلم چهارم فرانچایز John Wick بود. او چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فیلم چهارم این مجموعه، یک پایان خوب برای اتمام فرانچایز محسوب می‌شود. «استاهلسکی» در مصاحبه خود گفت:

من و «کیانو ریوز»، مداوماً روی این فیلم کار کردیم و صحنه‌های مختلفی را اضافه یا کاهش دادیم تا در نهایت این فیلم به وجود آمد. همیشه این ایده وجود داشت که جان ویک سفر خود را به همان نقطه پایان برساند و فعلاً این پایان مدنظر ما است.

با توجه به اظهارات «چاد استاهلسکی»، می‌توان نتیجه گرفت که در حال حاضر او برنامه‌ای توسعه فیلم جان ویک 5 ندارد؛ اما این به معنای پایان مجموعه نیست. برنامه‌هایی برای توسعه سری فیلم‌های فرعی مرتبط با جان ویک وجود دارد.

سریال The Continental که اخیراً از طریق سرویس پخش آنلاین پیکاک (Starz) منتشر شده، یکی از این برنامه‌های فرعی، در دنیای جان ویک است. این سریال که سه قسمت دارد، داستان تاریخچه «هتل کانتیننتال» را روایت می‌کند. علاوه بر این، فیلم بالرینا (Ballerina) با بازی آنا د آرماس نیز در حال تولید است و در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت 4 جان ویک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *