دلیل طولانی بودن اسم سو بورجو یازگی جوشکون بازیگر سریال خواهران و برادران

دلیل طولانی بودن اسم سو بورجو یازگی جوشکون بازیگر سریال خواهران و برادران را از زبان خود این بازیگر که در برنامه ابراهیم سلیم افشا کرد، بخوانید.

سو بورجو یازگی جوشکون (Su Burcu Yazgı Coşkun) بازیگر و مدل جوان ترکیه‌ای که با سریال تلویزیونی خواهر و برادران به اوج شهرت رسید. او در ۱۵ آوریل ۲۰۰۴ (۲۷ فروردین ۱۳۸۳) در استانبول به دنیا آمد. بازیگری را به عنوان یک بازیگر کودک از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد.

کوچک‌ترین فرزند خانواده است و سه برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او در رشته تئاتر دبیرستان هنرهای زیبای پرا تحصیل می‌کند. در مراسم ۴۸مین جوایز پروانه طلایی در ۴ دسامبر ۲۰۲۲ برنده جایزه در بخش‌های “ستاره درخشان سال” و “بهترین زوج مجموعه تلویزیونی” با هم‌بازی خود اونور سعید یاران شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی خواهران و برادران

دلیل طولانی بودن اسم سو بورجو یازگی جوشکون

دلیل طولانی بودن اسم سو بورجو یازگی جوشکون

سوربورجو یازگی جوشکون بازیگر سریال خواهر و برادرانم، در برنامه ابراهیم سلیم دلیل طولانی بودن اسمش را گفت:

همه اعضای خانواده‌ام می‌خواستند اسم منو انتخاب کنند، اما نتونستند تصمیم بگیرند. خواهرم (سو) پدرم (بورجو) و مادرم اسم (یازگی) را برای من انتخاب کردند.

جوشکون در سن پنج سالگی بازیگری را به عنوان بازیگر کودک آغاز کرد. موفقیت او با شخصیت زینب در مجموعه تلویزیونی فانتزی محبوب رازی را به شما می‌گم در کنار دمت اوزدمیر، اکین کوچ، بوراک جان، برک جانکات به دست آمد. از مجموعه‌های تلویزیونی محبوب که او در آن حضور بلندمدت داشته‌است می‌توان به مجموعه تلویزیونی کمدی عشق از نو، مجموعه تلویزیونی درام کلاغ اشاره کرد.

بازیگر نقش آسیه در سریال ترکی خواهر و برادرانم، با پارتنر خود در این مجموعه، اونور سعید یاران نامزد کرده است. این دو در این سریال عاشقانه نیز یکدیگر را دوست دارند. سو بورجو مدتی در نقش های کودک بازی کرد. این بازیگر جوان که تاکنون در فیلم‌‌ها و سریال‌‌های زیادی بازی کرده است، در سال ۲۰۲۰ در سریال اتاق قرمز نقش یک دختر جوان، شخصیت گولر را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *