سکسی ترین مرد سال 2023 انتخاب شد

مجله «پیپل» که از سال 1985 تاکنون، هر ساله جذاب‌ترین یا سکسی‌ترین مرد زنده جهان را انتخاب می‌کند، چندی پیش سکسی ترین مرد سال 2023 را نیز انتخاب کرد.

این مجله، اعلام کرد که تصمیم گرفته با اتمام دوره پادشاهی «کریس ایوانز» به عنوان سکسی ترین مرد 2022، تاج افتخار خود را به هنرپیشه 57 ساله آمریکایی تقدیم کند. «پاتریک دمپسی»، ستاره فیلم آناتومی گری (Grey’s Anatomy)، به عنوان جذاب ترین مرد 2023 انتخاب شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سکسی ترین مرد سال 2023 انتخاب شد

مجله «پیپل» با انتخاب «پاتریک دمپسی»، به صورت رسمی اعلام کرد که این بازیگر 57 ساله، همچنان یکی از جذاب‌ترین و سکسی‌ترین مردان دنیای سینما است. «پاتریک دمپسی» در واکنش به انتخاب شدنش به عنوان جذاب ترین مرد سال 2023 گفت:

من کاملاً این ویژگی خودم را فراموش کرده بودم و اصلاً فکر نمی‌کردم که هنوز اینطوری (جذاب) باشم.

سکسی ترین مرد سال 2023
سکسی ترین مرد سال 2023

این بازیگر هالیوودی، در سال 2023، در فیلم فراری (Ferrari) که توسط «مایکل مان» کارگردانی شده و به زندگینامه «انزو فراری» می‌پردازد، هنرنمایی کرده است. این فیلم، در جشنواره فیلم ونیز 2023 به نمایش درآمد و در دسامبر 2023 (آذر/دی 1402) اکران خواهد شد.

«پاتریک دمپسی» یکی از بزرگ‌ترین هنرپیشه‌های معروف آمریکایی است که مردم بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال تلویزیونی آناتومی گری (Grey’s Anatomy) و فیلم فراری (Ford v Ferrari) می‌شناسند. «دمپسی»، در طول سالیان متعدد، فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون گسترش داده است. او در آثار زیادی از جمله Can’t Buy Me Love، Loverboy و Transformers: Dark of the Moon بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سکسی ترین مرد سال 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *