نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

فهرست نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال جوایز پروانه طلایی ترکیه مشخص شد. از نظر شما کدام بازیگر لایق جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه 2023 است؟

جشنواره پروانه طلایی ترکیه از مهم‌ترین جشنواره‌ها در این کشور است. هر سال با برگزاری این جشنواره، جوایز متعددی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. موسیقی، هنر، سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن کمدی، بهترین بازیگر مرد کمدی، بهترین زوج تلویزیونی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین موزیک سال، بهترین بازیگر کودک، بهترین ویدیو کلیپ، بهترین اینفلوئنسر، تاثیرگذارترین بازیگر، بهترین بازیگر نوظهور و … از جمله جوایز این جشنواره است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین زوج تلویزیونی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین سریال تلویزیونی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال جوایز پروانه طلایی ترکیه

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال جوایز پروانه طلایی ترکیه

برک آکتان سریال کوه دل

سریال کوه دل یکی از بهترین سریال‌های ساخته شده در سال 2020 است، که زندگی یک پسر دوست داشتی را روایت می‌کند. این پسر مشکلات و موانع بسیاری را در زندگی پشت سر می‌گذارد. او در یکی از روستاهای کشور ترکیه که به مناطق استیپی معروف است زندگی می‌کند.

از آن جایی که این منطقه مشکلات بسیار زیادی دارد و زندگی بسیار سخت است، اکثر افراد منطقه استیپی را ترک کرده‌اند. با ترک این منطقه وقایع و اتفاقات جالبی در روند داستان به وجود می‌آید. پسر داستان برای این که بتواند در مکان دیگر زندگی خوبی برای خود فراهم کند، سختی‌های بسیاری را به جان می‌خرد.

بیلال یعیت کوچاک سریال خواهران و برادران

بوراک برکای آک‌گول سریال یاقوت کبود

بوراک دنیز سریال یک شخص متفاوت

چاعتای اولسوی سریال خیاط

کان اورگانجی اوغلو سریال قضاوت

کیوانچ تاتلی توع سریال خانواده

مرت رمضان دمیر سریال چشم چران عمارت

انور سعید یاران سریال خواهران و برادران

خواهران و برادران داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوشحال هستند و زندگی خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

صالح بادمجی سریال‌های خیاط، سنگ آرزو و فصل دو کلوپ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *