«سیستان و بلوچستان» مقصد بعدی سریال «نون خ»

10 قسمت از فصل پنجم سریال نون خ در چابهار فیلمبرداری می‌شود. این سریال کمدی با محوریت محیط زیست در 25 قسمت ساخته خواهد شد.

 فصل جدید سریال نون خ با محوریت محیط زیست در 25 قسمت در حال آماده‌سازی است. مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه، در خبری اعلام کرد که بخشی از این سریال در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان فیلم‌برداری خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل پنجم سریال نون خ

مهدی فرجی تهیه کننده نون خ گفت:

افرادی که در این بخش‌ها حضور دارند، از هنرمندان بومی این دو استان انتخاب شده‌اند.

فصل 5 سریال نون خ شامل 25 قسمت است و آغاز پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان خواهد بود و ادامه آن در نوروز 1403 روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی نقش‌های اصلی این سریال را ایفا می‌کنند.

فصل پنجم سریال نون خ
فصل پنجم سریال نون خ

سریال نون خ در سیستان و بلوچستان

“نون خ” توسط سعید آقاخانی کارگردانی و توسط امیر وفایی نوشته شده است. این سریال از نوروز 1398 در شبکه یک به نمایش درآمد. “نون خ” در واقع مخفف نام شخصیت اصلی سریال، نورالدین خانزاده بوده و تا به حال 4 فصل از این مجموعه تولید شده است که در نوروز سال‌های 1398، 1399، 1400 و 1402 از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی  فصل پنجم سریال نون خ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *