شات های منتشر شده از بوراک دنیز از برند پوشاک Lufian

شات های بوراک دنیز از برند پوشاک Lufian جلب توجه کرد. این بازیگر جذاب ترکیه که این روزها در سریال یک شخص متفاوت بازی می‌کند، چهره تبلیغاتی این برند است.

بوراک دنیز در جدیدترین پروژه تلویزیونی خود، سریال یک شخص متفاوت با همبازی سابق خود، هانده ارچل همبازی است. بوراک در این سریال نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان اوزتورک را ایفا می‌کند که دچار بیماری اختلال چند شخصیتی است. این بیماری او را ناچار به انجام قتل‌هایی می‌کند که باعث آشنایی کنان و لیلا (با بازی هانده ارچل) می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بوراک دنیز برنده بهترین بازیگر مرد بین اللملی سال جشنواره های ممتاز بین المللی عرب

بهترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز

شات های بوراک دنیز از برند پوشاک Lufian

 

بوراک دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

سریال های ترکی با بازی بوراک دنیز غالبا در ژانر درام عاشقانه هستند و اکثرا مخاطبان بسیاری دارند. “داستان ما”، “عشق‌های نیمه تمام” و “عشق حرف حالیش نمیشه” از جمله سریال‌های محبوب بوراک دنیز هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *