بیانیه ملیسا باررا به اخراج شدنش از فیلم Scream 7

ملیسا باررا ، بازیگر مکزیکی که پس از ابراز حمایت از فلسطین، توسط استودیوی «اسپای‌گلس» از فیلم Scream 7 اخراج شده بود، سکوت خود را شکست و یک بیانیه منتشر کرد.

«ملیسا باررا»، شب گذشته در اینستاگرام خود، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که از اسلام‌هراسی و یهودستیزی حمایت نمی‌کند. پس از اخراج ملیسا باررا از فرانچایز Scream، جنا اورتگا نیز از نقش خود کناره‌گیری کرد. این اتفاق، می‌تواند ضربه بزرگی به استودیوی «اسپای‌گلس» وارد کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بیانیه ملیسا باررا به اخراج شدنش از فیلم Scream 7

« ملیسا باررا » در بیانیه خود نوشت:

قبل از هر چیز، من هرگونه یهودستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می‌کنم. من از هر نوع نفرت و پیش‌داوری علیه هر گروهی مخالفت خواهم کرد. به عنوان یک فرد لاتین تبار و مکزیکی با افتخار، من احساس مسئولیت می‌کنم که از پلتفرمی که به من امتیاز شنیده شدن می‌دهد، استفاده کنم و آگاهی درباره موضوعاتی که برایم اهمیت دارند را افزایش دهم و به آن‌ها توجه کنم. هر فردی روی کره زمین، بدون توجه به مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی-اقتصادی، حقوق برابر، لایق کرامت و آزادی است.

ملیسا باررا
ملیسا باررا

وی ادامه داد:

شبانه‌روز برای پایان مرگ و میر، خشونت و برای همزیستی صلح‌آمیز دعا می‌کنم. به کسانی که نیاز بیشتری دارند، کمک خواهم کرد و برای دفاع از صلح، امنیت، حقوق بشر و آزادی تلاش خواهم کرد. سکوت برای من یک گزینه نیست.

یک روز پس از اخراج «ملیسا باررا»، گزارش شد که «جنا اورتگا» نیز از بازی در فیلم جیغ 7 کناره‌گیری کرده است. همچنین، سال گذشته نیز «نیو کمبل» با تهیه‌کنندگان به توافق نرسید و اعلام کرد که بازنمی‌گردد. پس از انتشار بیانیه «ملیسا باررا»، گزارش شد که استودیوی «اسپای‌گلس»، قصد دارد یک ریبوت کامل راه‌اندازی کند و نویسندگان در حال نوشتن فیلمنامه جدیدی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج ملیسا باررا توسط استودیوی «اسپای‌گلس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *