عکس های جذاب از تولد فوق لاکچری هانده ارچل با حضور بازیگران معروف ترکیه

تولد هانده ارچل بسیار باشکوه برگزار شد. هانده بازیگر معروف ترک، متولد 24 نوامبر 1993 در شهر باندیرما است. این بازیگر با سریال دختران آفتاب وارد این عرصه شد.

در شبی که گذشت تولد فوق لاکچری هانده ارچل برگزار شد. این بازیگر جوان ترک که در شهر باندیرما به دنیا آمده است، وارد سن سی سالگی شد. تم تولد سی سالگی هانده ارچل سوژه داغ فضای مجازی شد. لباس‌های اشرافی او جالب توجه بود. هانده در آخرین پست اینستاگرامش، از هشتگ “تولد باشکوه” استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هانده ارچل

بهترین سریال های هانده ارچل

تصاویر تولد هانده ارچل

تولد 30 سالگی هانده ارچل با حضور عزیزان و دوستان این بازیگر در یک مکان لوکس برگزار شد. بازیگران سریال یک شخص متفاوت، غمزه خواهرش و دیگر بازیگران معروف ترکیه که دوست صمیمی هانده هستند، در این مراسم شرکت داشتند.

دوست پسر هانده ارچل، هاکان سابانجی نیز با اشتراک عکسی عاشقانه از خود و هانده، تولد او را تبریک گفت. بسیاری از هنرپیشه‌های سرشناس ترکیه، تولید این بازیگر جذاب و مدل ترک را تبریک گفتند.

از جمله سریال‌هایی که هانده در طول فعالیتش در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به “دختران آفتاب”، “عشق حرف حالیش نمیشه”، “عزیزه”، “مروارید سیاه”، “تو در خانه ام را بزن”، “مست عشق”، “یک شخص متفاوت” و “حلقه” اشاره کرد. برخی از تصاویر مرتبط با تولد سی سالگی هانده را در ادامه تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *