رابرت پتینسون: بعد بازی در یک فیلم خودم را از آن جدا می‌دانم

اظهارات رابرت پتینسون درباره بازیگریش نشان می‌دهد که او از حرقه و مهارت خودش در سینما راضی نیست. او می گوید: «احساس می‌کنم از آن گسسته شده‌ام.»

در مصاحبه با مجله «واندرلند»، «رابرت پتینسون» اظهار می‌کند که پس از پایان فیلمبرداری یک پروژه، خود را از آن جدا می‌بیند. پتینسون، اخیرا احساس بدی نسبت به بازیگری‌اش دارد و خروجی کار خود را پس از پایان پروژه خوب نمی‌بیند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات رابرت پتینسون درباره بازیگریش

“رابرت پتینسون” در این مصاحبه اظهار می‌کند:

«قبلاً با تماشای خودم واقعاً مشکل داشتم. حالا، به محض اینکه تمام شود، احساس می‌کنم از آن گسسته شده‌ام. منظورم گسستن به شکل بدی نیست…»

“بری کیوگان” هم اضافه می‌کند:

«وقتی فیلمی تمام شود، تمام شده. همان اندازه که در روز اول مایه گذاشته‌ام در روز آخر می‌گذارم. همیشه سعی می‌کنم این را به یاد داشته باشم.»

پتینسون در ادامه گفت:

«از سوی دیگر، وقتی احساس اضطراب نمی‌کنم بیشتر مضطرب می‌شوم. به همین دلیل است که وقتی نقش جدیدی شروع می‌کنم… یعنی کمکی نمی‌کند وقتی به ندرت نقش بازی می‌کنم، چون دوست داشتم که بیشتر بازی می‌کردم. احساس می‌کنم به نقطه شروع برگشته‌ام. می‌دانم که دفعه بعد وقتی در اثری بازی می‌کنم، با خود می‌گویم نمی‌دانم باید چه کنم.»

اظهارات رابرت پتینسون درباره بازیگریش
رابرت پتینسون

رابرت پتینسون اخیرا در مصاحبه‌ای که با اینترویو داشت گفته که هنوز هم با ترس عمیقی از تحقیر روبرو است و این ترس بستگی به خودش دارد. او در این باره می‌گوید:

«می‌دانم که می‌توانید بگویید فیلمنامه مزخرف بوده یا کارگردان بدرفتار است و چنین و چنان؛ اما در نهایت هیچ‌کس به این دلایل اهمیت نمی‌دهد. همه می‌گویند بازی شما ضعیف است و اکثر مردم می‌گویند ضعیف بوده‌اید حتی اگر تمام تلاش خود را کرده‌اید.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی رابرت پتینسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *