اجه اوزدیکیجی به سریال بی رحم پیوست

اجه اوزدیکیجی به سریال بی رحم پیوست و در نقش خاله به ایفای نقش می‌پردازد. گفته شده در صورت بازخورد منفی از سوی تماشگران، این برنامه در قسمت بیستم به پایان می‌رسد.

آخرین مجموعه تلویزیونی مافیایی به نام Gaddar که به تازگی توسط شبکه «فاکس ترکیه» منتشر شده، هم اکنون با بازی «چاتای اولسوی»، «سامیا آیدوان»، «انور سایلاک» و حضور بازیگر محبوب ترکیه، «اجه اوزدیکیجی»، در حال پخش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نبرای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اجه اوزدیکیجی به سریال بی رحم پیوست

سریال مافیایی بی رحم توسط شبکه «فاکس» با تهیه کنندگی Ay Yapım پخش می‌شود. بازیگران اصلی این سریال شامل «چاعاتای اولوسوی»، «سمیه آیدوعان»، «انور سایلاک» و «اجه اوزدیکیجی» می‌شوند. کارگردان سریال سینان اوزتورک (Sinan Öztürk) و فیلمنامه‌نویس آن هورر ابه‌اوغلو (Hürer Ebeoğlu) است.

با افزودن «اجه اوزدیکیجی» به تیم سریال مافیایی بی رحم، او به عنوان نقش خاله لونت در این سریال حضور خواهد داشت.

داستان سریال مافیایی بی رحم، حول محور جوانی به نام «لونت» می‌چرخد که خانواده و دوست دخترش را رها کرده و به خدمت سربازی می‌رود؛ اما پس از یک حادثه وحشتناک که برای نامزد «لونت» برایش رخ می‌دهد، او به یک مرد ترسناک و بی‌رحم تبدیل می‌شود. در طول سریال، شاهد بازگشت او و تحولات وحشیانه‌ای که تجربه می‌کند، خواهیم بود.

«چاعاتای اولوسوی»، بازیگر نقش اصلی سریال، در تاریخ 23 سپتامبر 1990 در استانبول متولد شد. او قد 184 سانتی‌متر و وزن 81 کیلوگرم دارد. او در مسابقه بهترین مدل ترکیه در سال 2020، اول شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بی رحم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *