جانکارلو اسپوزیتو به دنیای سینمایی مارول پیوست

اخیرا شایعاتی در بین طرفداران استودیو «مارول» پخش شده و حالا « جانکارلو اسپوزیتو »، بازیگر سریال Breaking Bad رسما تایید کرده که به این استودیو می‌پیوندد.

«اسپوزیتو» با حضور در یک پانل در کنوانسیون «CCXP» در مکزیکو سیتی تایید کرد که در «MCU» ظاهر خواهد شد. او اضافه کرد در نقشی که بسیاری از طرفداران برای او پیشنهاد کرده‌اند، یعنی «پروفسور X» از X-Men ظاهر نمی‌شود، بلکه نقش او اتفاق متفاوتی است که برای دنیای سینمایی مارول جدید خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جانکارلو اسپوزیتو در دنیای سینمایی مارول

اظهارات او نشان‌ دهنده این است که امکان دارد ما در فیلم‌های کوتاه منتشر نشده امسال مانند ددپول و ولورین، فنتستیک 4، ثاندربولتز، بلید یا یکی از سری‌های جدید «دیزنی پلاس»، شاهد حضور او باشیم.

جانکارلو اسپوزیتو

« جیانکارلو اسپوزیتو » برای بازی در نقش «موف گیدئون» در سریال ماندالوریان برای «Lucasfilm» دو بار جایزه نامزدی امی را دریافت و در فیلم پسران «آمازون» نیز به عنوان مدیر عامل صنایع «Vought» بازی کرده است. همچنین، اخیرا در سریال آقایان «نتفلیکس» و پاریش شبکه «AMC» و در فیلم ترسناک ابیگیل دیده شده است. او اواخر امسال نیز در فیلم‌های MaXXXine ،The Electric State و Megalopolis دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جانکارلو اسپوزیتو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Darkhorizons


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *