جدایی دیگر در سریال خواهران و برادرانم ؛ وداع Gönül با Kardeşlerim

جدایی بازیگران سریال خواهران و برادرانم : بعد از جدایی هاریکا از سریال، این بار نوبت وداع Gönül با Kardeslerim رسید. علت جدایی گنول و افرا از سریال چیست؟

Evrim Doğan (اوریم دوعان) که نقش گنول (Gönül) را در سریال خواهر و برادرانم ایفا می‌کرد، به همراه بازیگر نقش دخترش، Ecem Sena Bayir (اجم سنا بایر) نقش افرا، در قسمت ۸۳ از این سریال جدا خواهند شد. علت وداع افرا با سریال خواهر و برادرانم مورد سوال هوادارانش قرار گرفت.

پیش‌تر بازیگر ترک Gozde Turker که در سریال خواهر و برادرانم (یکی از بهترین سریال های ترکی مدرسه ای) نقش هاریکا (Harika) را ایفا می‌کرد، در قسمت پنجاه و دوم این سریال از کادر بازیگران خارج شده بود.

مرگ ملیسا در سریال خواهر و برادرانم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) + [خلاصه داستان]

جدایی بازیگران سریال خواهران و برادرانم

وداع افرا با سریال خواهر و برادرانم

جدایی بازیگران سریال خواهران و برادرانم
علت جدایی گنول از سریال خواهر و برادرانم

علت جدایی گنول از سریال خواهر و برادرانم چیست؟ علت خاصی از طرف عوامل سریال اعلام نشده است. طبق روند سناریو سریال، بازیگران کاراکترهای گنول و افرا دیگر نقشی نداشتند و به همین علت، بازیگران مجبور به خداحافظی با سریال شدند.

وداع Harika با Kardeslerim

علت جدایی هاریکا از سریال خواهر و برادرانم

جدایی بازیگر سریال برادر و خواهرانم
وداع Harika با Kardeslerim

علت جدایی هاریکا از سریال خواهر و برادرانم چه بود؟ این بازیگر به خواست خودش از سریال جدا شد و تمایل به ادامه همکاری با عوامل سریال ترکی برادر و خواهرانم را نداشت. جدایی این بازیگر هوادارانش را طبیعتا ناراحت کرد، اما خب این خواسته خود گوزده تورکر بوده است.

سریال دوست داشتنی Kardeşlerim در دو فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود.

دوبله فارسی سریال خواهران و برادران به تازگی از شبکه جم سریز منتشر شده است. می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام فیگار، این سریال و دیگر سریال‌های دوبله شده ترکی را دانلود نمایید.

دانلود سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی + زمان پخش از شبکه جم سریز

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند.

بیشتر بخوانید:

جدایی بازیگران سریال خواهران و برادرانم


2 thoughts on “جدایی دیگر در سریال خواهران و برادرانم ؛ وداع Gönül با Kardeşlerim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *