پشت صحنه قسمت 95 سریال خواهران و برادران لحظه تصادف دوروک و مرگ او

علت جدایی اونور سعید یاران از سریال خواهران و برادرانم چیست؟ تصاویر خداحافظی سو بورجو با اونور سعید یاران و پشت صحنه سکانس تصادف دوروک را ببینید.

پشت صحنه سکانس تصادف دوروک

برای آشنایی با سریال ترکی خواهران و برادران، سری به مقاله معرفی سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) بزنید. اگر از علاقه‌مندان سریال هستید و می‌خواهید نقد و بررسی سریال ترکی خواهر و برادرانم را دنبال کنید، این مقاله برای شما تهیه شده است.

در سکانس تصادف ناگهانی فیلم خواهران برادران مرگ دوروک را شاهد می‌شویم. پشت صحنه سکانس تصادف دوروک و انور سعید یاران را در حالت زخمی ببینید:


خداحافظی سو بورجو با اونور سعید یاران

خداحافظی سو بورجو با انور سعید یاران
فیلم خواهران برادران مرگ دوروک

پشت پرده جدایی اونور سعید یاران از سریال خواهران و برادرانم

علت جدایی اونور سعید یاران از خواهران و برادرانم

جدایی اونور سعید یاران بازیگر نقش دوروک بعد از پخش اولین قسمت از فصل چهارم این سریال به دلیل مرگ کاراکتری است که ایفا می‌کند. بیوگرافی اونور سعید یاران را در ادامه بخوانید.

اونور سعید یاران دستمزد تنها قسمتی را که در فصل 4 بازی کرد را بین عوامل سریال تقسیم کرد.

زمان پخش فصل 4 سریال خواهران و برادرانم + [بازیگر جدید سریال Kardeşlerim]

اولین قسمت فصل جدید سریال «خواهر و برادرانم» از شنبه 18 شهریور پخش خواهد شد.

جدایی انور سعید یاران بازیگر نقش دوروک
علت جدایی اونور سعید یاران از خواهران و برادرانم

بیوگرافی اونور سعید یاران

اونور سعید یاران (به ترکی استانبولی: Onur Seyit Yaran‎؛ زادهٔ ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۹۵) بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. در ایران به دلیل ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی خواهر و برادرانم شناخته شده‌است.

یاران در ۱۳ ژانویه ۱۹۹۵ در شهر استانبول به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر از خود دارد. از سمت پدر اصالتاً اهل اردو و از سمت مادر اهل شهر سیواس است. او فارغ‌التحصیل آکادمی ورزش دانشگاه هالیج در رشتهٔ مدیریت ورزشی است.

اونور سعید یاران که سه فصل در سریال «برادر و خواهرانم» به ایفای نقش پرداخته بود و با صحنه مرگ خود از این سریال جدا شد. با شرکت سازنده OGM Pictures برای بازی در یکی از سریال های این شرکت که از شبکه StarTv پخش خواهند شد به توافق رسید

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی انور سعید یاران
پشت پرده جدایی اونور سعید یاران از سریال خواهران و برادرانم

یاران در سال ۲۰۱۶ برنده مسابقه بهترین مدل ترکیه شد. در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱، جایزه “بهترین ستاره تلویزیونی سال” را در مراسم جوایز مرد سال جی‌کیو دریافت کرد. او در مراسم ۴۸مین جوایز پروانه طلایی در ۴ دسامبر ۲۰۲۲ برنده جایزه در بخش “بهترین زوج مجموعه تلویزیونی” با هم‌بازی خود سو بورجو یازگی جوشکون شد.

یاران به صورت جدی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۶ در عرصه مدلینگ و حضور در تبلیغات برندها آغاز کرد و در همین سال برنده مسابقه بهترین مدل ترکیه شد. پس از مسابقه بهترین مدل ترکیه به عنوان نماینده کشور ترکیه در مسابقه بهترین مدل جهان حاضر شد.

یاران بازیگری را از سال ۲۰۱۸ با مجموعه تلویزیونی پاشو بریم و ایفای نقش جانبرک دال آغاز کرد. در سال ۲۰۱۹ در مجموعه تلویزیونی وصلت نقش انس جلوی را ایفا کرد. او در حال حاضر از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی خواهر و برادرانم است و نقش دوروک آتاکول را ایفا می‌کند. او با بازی موفق در این مجموعه تلویزیونی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سکانس تصادف دوروک خواهران و برادران


بیشتر بخوانید:

سکانسی از قسمت 95 سریال خواهران و برادران ؛ آسیه باورش نمیشه دوروک مرده!


بیشتر بخوانید:

مرگ ملیسا در سریال خواهر و برادرانم

داملاسو ایکیزاوغلو (Damlasu İkizoğlu) که با شخصیت ملیسا در سریال خواهران و برادرانم جلب توجه می‌کند، از جمله نام هایی است که مخاطبان سریال کنجکاو هستند آیا او در این سریال جان خود را از دست داده است یا خیر؟

پس از مرگ شخصیت قدیر، ادعا شد که شخصیت ملیسا با بازی داملاسو ایکیزاوغلو با این سریال خداحافظی خواهد کرد. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سفر من با کاراکتر ملیسا تا اینجا بود! چه میشه گفت؟ خیلی قشنگ دیوونه شدیم. ماجراجویی خیلی خوب بود برای من. تشکر بی‌پایان دارم از کارگردان محبوبم که این نقش زیبا را به من امانت داد. خیلی خوشحالم از بودن شما عزیزانم (اشاره به چند بازیگر سریال). خوشحالم که در این خانواده عضو بودم، دم همه گرم 🙂

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما به پشت صحنه سکانس تصادف دوروک چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *