سفر پرحاشیه هانده ارچل و دوست پسرش به ایتالیا

تصاویری از سفر پرحاشیه هانده ارچل و دوست پسرش منتشر شد. خبرنگاران ترکیه شایعه کردند که هاکان سابانجی نیز در کنار هانده ارچل درحال ماهیگیری بوده است.

آنطور که از اخبار مشخص شده است، در این لحظات ماهیگیری هانده ارچل ، هاکان سابانجی دوست پسر جدید او نیز همراهش است؛ البته هنوز عکسی از این دو منتشر نشده است. گویا هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات میلانو با هم بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سفر هانده ارچل و هاکان سابانچی به بولونیا

زیبایی طبیعی هانده ارچل و راز آن

سفر پرحاشیه هانده ارچل و دوست پسرش

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات
هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

کامل‌ترین فهرست از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های هانده ارچل

هانده ارچل درحال ماهیگیری

هانده ارچل درحال ماهیگیری
سفر پرحاشیه هانده ارچل و دوست پسرش

هاکان سابانجی فرزند دومین خانواده ثروتمند ترکیه است و به تازگی با زیباترین بازیگر ترکیه وارد رابطه شده است. هانده ارچل که در اوایل شهرتش با مورات دالکیلیچ، خواننده ترک در رابطه بود، بعد از جدایی از او، با کرم بورسین وارد رابطه شد.

هانده و کرم بورسین در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” همبازی بودند و از اواخر فصل یک تا پایان سریال با هم بودند. جدایی این زوج هواداران را ناراحت کرد، اما رابطه جدید هانده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات
هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

تعطیلات هانده ارچل و دوست پسرش در اروپا
تعطیلات هانده ارچل و دوست پسرش در اروپا

واکنش هانده ارچل وقتی از پسری خوشش نمیاد:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *