بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق با بازی شهاب حسینی ، پارسا پیروز فر و هانده ارچل

هانده ارچل در مست عشق با شهاب حسینی همبازی شده است. هانده نقش کیمیا خاتون را ایفا می‌کند. بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق را در ادامه بخوانید.

هانده ارچل در مست عشق

مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی است، که در اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران خواهد شد. این اثر محصول مشترک ایران و ترکیه است، و سرمایه‌گذاران آن شرکت سیماریا (Simarya Film Production) و شرکت ای‌ان‌جی (ENG yepim medya) هستند.

سریال پرحاشیه و جنجالی «مست عشق» که قبل‌تر با مشکلات مختلفی مواجه شده بود، قرار است اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران شود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم مست عشق در اردیبهشت 1402 + [اولین تیزر]

کیمیا خاتون شمس تبریزی

هانده ارچل در مست عشق
هانده ارچل مست عشق

این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که در این اثر هنرمندان بنامی چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا حضور دارند؛ همچنین هنرمندان محبوب ترکیه ای چون بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر به ایفای نقش پرداختند.

کیمیا خاتون نا دختری مولانا بود که هانده ارچل در مست عشق نقش او را بازی می‌کند. مادر وی کرا خاتون از ازدواج اول خود همین یک دختر را داشت که شوهرش مرده و بعد از مرگ شوهر به عنوان همسر دوم با مولانا ازدواج کرده و کیمیا خاتون با مادرش در منزل مولانا زندگی می‌کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق
بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق

شمس بیش از 60 سال داشت و کیمیا 25 ساله بود که شمس از وی خواستگاری کرد و این ازدواج صورت گرفت و زن و شوهر در کنار خانه مولانا در منزلی که مولانا برایشان تدارک دیده بود زندگی جدید خود را آغاز کردند.

بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق

بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق
بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق
  • پارسا پیروزفر: مولانا
  • شهاب حسینی: شمس تبریزی
  • بوراک توزکوپاران: سلطان ولد
  • بوران کوزوم: علاءالدین
  • هانده ارچل مست عشق : کیمیا خاتون
  • بنسو سورال: مریم
  • سلما ارگچ: همسر مولانا (کِرّا خاتون)
  • حسام منظور: حسام‌الدین چلبی
  • ابراهیم چلیک‌کول: اسکندر

تصاویر بازیگران ترک سریال مست عشق

بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق
ابراهیم چلیک کول

ابراهیم چلیک‌کول در سریال‌های بسیاری بازی کرده است، آخرین سریالی که از او به خاطر دارید سریال نتفلیکس پرواز پرنده و سریال روزگارانی در چوکوروا بود. او در سریال مست عشق نیز حضور دارد. سریال روزگارانی در چوکوروا را با دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار دانلود کنید.

دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا با دوبله فارسی

بوران کوزوم
بوران کوزوم

بازیگر ترک دیگری که در سریال مست عشق حضور دارد، بوران کوزوم است. بوران کوزوم در فیلم سینمایی قیامت عشق حضور داشت. این فیلم را با زیرنویس فارسی از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید:

دانلود فیلم ترکی قیامت عشق با زیرنویس فارسی

بنسو سورال
بنسو سورال

بنسو سورال به تازگی در سریال تله که از شبکه TV8 نمایش داده می‌شود حضور دارد. او در کنار آراس بولوت اینملی از ستاره‌های سریال نفوذی بود. این بازیگر زیبای ترک در سریال مست عشق نیز حضور دارد.

زیباترین بازیگران زن ترکی

سلما ارگچ
سلما ارگچ

سلما ارگچ که در سریال دختر پشت پنجره نقش سلن را ایفا می‌کند، در سریال مست عشق حضور دارد. شما می‌توانید سریال دختر پشت پنجره را با دوبله فارسی از کانال تلگرام فیگار دانلود کنید.

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

بوراک توزکوپاران و پارسا پیروزفر
بوراک توزکوپاران و پارسا پیروزفر

بوراک توزکوپاران از دیگر بازیگران سریال مست عشق است که در بالا تصویر او را در کنار پارسا پیروزفر از بازیگران سریال یاغی تماشا میکنید. پارسا از بازیگران اصلی سریال مست عشق است و نقش مولانا را ایفا می‌کند.

جزئیات ساخت فصل 2 سریال یاغی +[دانلود فصل اول به طور یکجا]

شمس تبریزی سریال مست عشق
شمس تبریزی سریال مست عشق

شمس تبریزی سریال مست عشق و خواستگار کیمیا خاتون را شهاب حسینی ایفا کرده است. زمان پخش سریال مست عشق متاسفانه هنوز مشخص نشده است. در ابتدا به دلیل کرونا پخش آن به تعویق افتاد و بعد مشخص نشد که چرا هنوز منتشر نمی‌شود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *