بازگشت چاتای اولسوی به تلویزیون + جزئیات سریال جدید Çağatay Ulusoy

سریال جدید چاتای اولسوی در تلویزیون چه سریالی خواهد بود؟ چاتای اولوسوی با سریال “بی رحم” به کارگردانی سینان اوزتورک به توافق رسید.

سریال جدید چاتای اولسوی در تلویزیون

چاتای اولوسوی با سریال «بی رحم» به توافق رسید. چاتای در این سریال نقش لونت را بازی می‌کند که دختر مورد علاقه و خانواده‌اش را رها کرده و به سربازی می‌رود و وقتی برمی‌گردد با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبرو شده که او را به مردی بی‌رحم تبدیل می‌کند. این سریال به کارگردانی سینان اوزتورک (کارگردان سریال گودال و سه سکه) به زودی از کانال FOX پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان سریال ترکی کبری با بازی چاعتای اولسوی + [زمان پخش از نتفلیکس]

فیلم جدید چاتای اولسوی برای نتفلیکس

زمان پخش سریال ترکی نتفلیکس خیاط

اولین تریلر سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی به تازگی منتشر شده است. چاتای اولسوی و صالح بادمجی (بازیگر سریال اول و آخر) نقش‌های اصلی سریال ترکی خیاط برای نتفلیکس را بازی می‌کنند.

هنوز سریال خیاط با تمام حواشی‌اش منتشر نشده بود که خبر آغاز فیلمبرداری سریال کبری منتشر شد. در این سریال چاعتای اولسوی، آسلیهان مالبورا، احمد ممتاز تایلان و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار هنرمندان ترکیه: سریال جدید چاتای اولسوی برای نتفلیکس (Çağatay Ulusoy)
زمان پخش سریال خیاط, چاتای اولسوی در سریال خیاط

چاتای اولسوی در سریال خیاط نقش کاراکتری به نام پیامی را بازی می‌کند. کارگردانی خیاط برعهده جم کارجی و فیلمنامه آن را رانا مامتلی اوغلو و بکیر باران سیتکی نوشته‌اند.

در رویدادی که نتفلیکس شب گذشته در ترکیه برگزار کرد و بازیگرانی همچون ارکان کولچاک کوستندیل، آیبوکه پوسات، اکین کوچ، رضا کوجااوغلو، تانر اولمز، اوراز کایگیلاراوغلو، جانسو توسون و … در آن حضور داشتند، تریلر رسمی سریال خیاط منتشر شد.

تریلر سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی

در ادامه ویدیوی لو رفته از تریلر سریال ترکی نتفلیکس خیاط را تماشا کنید:


اخبار هنرمندان ترکیه :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *