تصاویر لو رفته: بالاخره مشخص شد همسر مهران مدیری کیست ؟

به تازگی عکسی از مدیری و خانمی در کنار او منتشر شده‌است که به خاطر شباهت او به شهرزاد مدیری، گفته می‌شود همسر مهران مدیری کارگردان تلویزیون و سینما است.

همسر مهران مدیری کیست ؟

سال‌هاست که هواداران مهران مدیری می‌خواهند تصویری از همسر او ببینند و با او آشنا شوند. دختر و پسر مهران مدیری هر دو در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت دارند و شناخته شده هستند، اما تا به حال نشانی از مادرشان نبود.

بیشتر بخوانید:

حمایت جنجالی نیوشا ضیغمی از مهران مدیری

حذف فردوسی پور، علیخانی ، مدیری و سروش صحت از آنتن تلوزیون!

تصویر خانم مهران مدیری

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، تصویر خانمی است که گفته می‌شود خانم مهران مدیری است.

تصویر خانم مهران مدیری
تصویر خانم مهران مدیری

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش :

جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا به خاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش
واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده‌های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به مادر شهرزاد مدیری گفت:

چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

بیشتر بخوانید:

مادر شهرزاد مدیری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *