خبر فوری: شایعه بازداشت مهران مدیری و حواشی جدید فیک

اخیرا صحنه‌ای از سریال ویلای من در فضای مجازی وایرال شده و به خاطراعتراض مهران مدیری به جریانات اخیر کشور، باعث شد شایعه بازداشت مهران مدیری منتشر شود.

بازداشت مهران مدیری

اما جزئیات این خبر ساختگی چیست؟ در صحنه‌ای از سریال ویلای من ساخته مهران مدیری، او و سیامک انصاری بازداشت می‌شوند. این صحنه از سریال با تیتر ” مهران مدیری بازداشت شد ” وایرال شد.

اما چرا؟ در اوایل جریان اعتراضات در ایران، مهران مدیری ویدیویی منتشر کرد و در آن درخواست حذف برنامه دورهمی از صدا و سیما را داشت. در ویدیویی دیگری نیز اشاره کرد که:

من سازنده برنامه هستم ولی صاحب برنامه صدا و سیماست؛ بنابراین حق آن‌هاست که پخش کنند یا نه!

به همین منظور مخاطب را با تیتر “مهران مدیری بازداشت شد” جذب کردند. در صورتی که صرفا با صحنه‌ای از سریال “ویلای من” رو به رو هستید.

بیشتر بخوانید:

ببینید: دلنوشته گلایه‌آمیز مهران مدیری در واکنش به اتفاقات اخیر!

ماجرای دورهمی، مهران مدیری و صدا و سیما چیست؟

بیوگرافی مهران مدیری

خبر فوری: شایعه بازداشت مهران مدیری و حواشی جدید فیک
حواشی مرتبط با مهران مدیری

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

حواشی مرتبط با مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *