فیلم بدون سانسور افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر + [ویدئو خلاصه بازی‌ها]

پخش زنده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر بدون سانسور و رایگان یکی از آن دسته از نوشتارهایی است که با نزدیک شدن جام جهانی 2022 همه دنبالش هستند.

فیلم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر را در انتهای این نوشتار ببینید

با نزدیک شدن به شروع مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر، بسیاری از طرفداران فوتبال به دنبال فرکانس کانال‌های پخش زنده بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ بدون سانسور هستند. با ما بمانید تا این شبکه‌ها را که علاوه بر پخش زنده افتتاحیه جام جهانی قطر 2022 به پخش زنده فوتبال‌های این رقابت جهان فوتبال را در سال 2022 در قطر می‌پردازند، در اختیارتان بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی دانمارک تونس ؛ دانمارک 0 – تونس 0 [+فیلم]

خلاصه بازی آرژانتین و عربستان ؛ آرژانتین 1 – عربستان 2 [+فیلم]

خلاصه بازی ایران و انگلیس ؛ ایران 2 – انگلیس 6 [+فیلم]

خلاصه بازی قطر و اکوادور ؛ قطر 0 – اکوادور 2 [+فیلم]

پخش زنده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر بدون سانسور و رایگان

بر طبق اخبار دریافتی، بر خلاف سال‌های قبل که بازی‌ها در فصل گرم سال برگزار می‌شد و تماشاگران کشورهای مختلف بعضاً با بیکینی در روی سکوهای استادیوم‌ها حاضر می‌شدند؛ امسال کشور قطر مانع از ورود تماشاگران با پوشش نامناسب به استادیوم ها خواهد شد. اگرچه حجاب اجباری نیست اما اجازه نشستن خانم‌های لخت روی صندلی استادیوم های محل برگزاری بازی‌ها داده نخواهد شد.

مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۹ آبان ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد. اما چندی پیش با اعلام رسانه های قطری، تماشای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ رایگان شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، رقابت های بیست و دومین دوره جام جهانی با سوت شروع بازی قطر و اکوادور در ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۹ ابان ۱۴۰۱ رسما آغاز می شود. مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اجرای خواننده گروه بی تی اس، ساعاتی پیش از شروع مسابقه قطر و اکوادور برگزار خواهد شد.

با توجه به گزارش ضعیف مسابقات فوتبال در شبکه ۳ و شبکه ورزش، بسیاری به دنبال تماشای زنده بازی های جام جهانی از کانال‌های اونور آبی هستند. شما می‌توانید از طریق شبکه‌های رایگان پخش زنده جام جهانی این رقابت‌ها را دنبال کنید.

از جمله کانال‌هایی که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن‌ها را داشته باشید می‌توان به شبکه پرشیانا اسپورت، ANT HD و Football HD و ZERO TV یا همان مونو تی وی سابق این مسابقات را به صورت رایگان برای علاقه‌مندان پخش خواهند کرد، دسترسی پیدا کنید.

از طرفی جی پلاس، در حالی که همواره داشتن حق پخش بازی‌ها و افتتاحیه دوره‌های مختلف جام جهانی فوتبال پولی بود، اکنون مسئولان قطری اعلام کردند که پخش مراسم و بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از شبکه بین اسپورت رایگان است تا همه فوتبال دوستان این مراسم را زنده تماشا کنند.

برخی تنظیمات شبکه‌های مذکور که می‌توانید برای دیدن افتتاحیه رایگان جام جهانی 2022 قطر و پخش زنده فوتبال های جام جهانی قطر استفاده کنید را در لیست زیر ببینید:

Persiana Sports

  • TurkmenAlëm(Yahsat)
  • ۱۰۷۶۲ V 27500 HD
  • ۱۰۸۰۳ H 27500 SD

ATN HD

  • Yahsat:12015 H 27500

Football-HD

  • TV VARZISH HD
  • Yahsat:11785 H 27500

ZERO TV(MONO)

  • TurkmenAlëm(Yahsat)
  • ۱۰۸۸۷ V 27500

SPORT 1 HD $

SPORT 2 HD $

SPORT 3 HD $

SPORT 4 HD $

  • TurkmenAlëm(Yahsat)
  • ۱۰۸۴۵ H 30000

پخش مستقیم جام جهانی قطر 2022 از شبکه 3

حق پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به بیش از ۱۷۰ شبکه تلویزیونی در کشورهای مختلف فروخته شده است.  گفته می‌شود صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز با خرید پکیج این بازی‌ها از مجموعه بین اسپرت، پوشش کاملی از این مسابقات را خواهد داشت.

اما به دلیل قفل شدن شبکه ۳ و شبکه ورزش در حین پخش مسابقات فوتبال به دلیل مسائل کپی رایت، بسیاری از علاقه مندان نمی‌توانند این مسابقات را با گزارش گزارشگران فارسی تماشا کنند.

شبکه «الکاس» قطر اعلام کرد:

بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ میان تیم‌های ملی قطر و اکوادور، از شبکه بین اسپورت برای عموم رایگان خواهد بود تا همه بتوانند مراسم افتتاحیه جام جهانی را تماشا کنند.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 در گروه دوم با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می‌کند. اولین بازی شاگردان کی روش در تاریخ 30 آبان مقابل سه شیرها است. مسابقات جام جهانی 2022 قطر در تاریخ 29 آبان با دیدار تیم ملی قطر و اکوادور، به میزبانی ورزشگاه البیت دوحه آغاز می‌شود.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید و بعد از آن در اینترنت به جستجو برخی از سایت‌های معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند و به پخش زنده بازی‌های جام جهانی می‌‌پردازند مراجعه نمایید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که می‌توانید از کانال‌ها و شبکه‌های خارجی ماهواره‌ای از جمله: bbc one- ct sport- euro sport- euro sport 2- I tv- Russia 1 برای مشاهده این بازی‌ها بدون سانسور استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

لیست نهایی تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ؛ سردار آزمون خط نخورد!

فیلم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

سوالت متداول پخش زنده افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2022 قطر

  • چگونه می‌توان به مشاهده پخش زنده جام جهانی قطر پرداخت؟

برخی از کانال ها و شبکه های خارجی مربوطه

  • چگونه می‌توان به مشاهده پخش زنده جام جهانی قطر بدون سانسور پرداخت؟

    کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای مربوطه به پخش زنده


4 thoughts on “فیلم بدون سانسور افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر + [ویدئو خلاصه بازی‌ها]

  1. شیرمادرتون این اقتصادتخمی رو درست کنید آخه تاکی ؟
    پرایددویست میلیون و مسکن سربه فلک و…

    ایران واسه ۴درصدی هاس بقیه چه سهمی از این خاک دارن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *