توهین وحشتناک و زشت پرویز پرستویی به مهران رجبی [+عکس و جزئیات]

پرویز پرستویی و مهران رجبی ؛ پرویز پرستویی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش مهران رجبی را با خاک یکسان کرد! در ادامه همراه ما بمانید.

پرویز پرستویی و مهران رجبی

پرویز پرستویی بازیگر با انتشار یک استوری در اینستاگرام مهران رجبی و اجرایش در شبکه های تلویزیونی را زیر سوال برد و او را معلوم الحال دانست! در ادامه با خبر پرویز پرستویی مهران رجبی همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

فیلم لو رفته مسخره شدن مهران رجبی توسط آقا رشید [+ویدئو]

استوری جنجالی شیوا طاهری مهران رجبی را با خاک یکسان کرد! [+عکس]

پرویز پرستویی و مهران رجبی

پرویز پرستویی نسبت به مجری گری مهران رجبی واکنش تند و تیزی را از خود نشان داد.

پرویز پرستویی و مهران رجبی
مهران رجبی پرویز پرستویی

مهران رجبی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در استوری اینستاگرامش با حمله به مهران رجبی و بشیر حسینی نوشت:

تو این اوضاع و احوال که گوشه گوشه سرزمینمان را فریاد و دود و آتش و خون گرفته. پرداختن به این افراد معلوم الحال چه ارزشی داره.

در ادامه میتوانید استوری پرویز پرستویی برای مهران رجبی را مشاهده کنید:

پرویز پرستویی و مهران رجبی
استوری پرویز پرستویی برای مهران رجبی

پرویز پرستویی متولد 2 تیر 1334 در همدان است. پرویز پرستویی اوایل به شدت اهل فوتبال بود و مدتی هم دروازه بان تیم کارگردان شد سپس از سال 1348 به مرکز رفاه نازی آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد. پرویز پرستویی بعد از سال ها بازی در تئاتر با نمایش میلاد در نقش دلال زمین در بین اهالی تئاتر مشهور شد.


اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرویز پرستویی و مهران رجبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

استوری پرویز پرستویی مهران رجبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *