اعترافی تلخ از المیرا شریفی مقدم درباره پدرش و ماجرای استعفایش + [عکس]

اعترافات المیرا شریفی مقدم درباره پدرش تا اخراج او از صدا و سیما خبر داغ امروز در فضای مجازی است، که بین کاربران منتشر می‌شود. اصل ماجرا چیست؟

اعترافات المیرا شریفی مقدم درباره پدرش

قبل از اینکه برویم سراغ موضوع اصلی باید گفته شود که برخی رسانه‌ها به تازگی با تیتر فیلم المیرا شریفی مقدم در یک قدمی پیروز ! / ذوق زدگی خانم مجری از دیدن یوزپلنگ زیبا !

ویدیویی از واکنش جالب المیرا شریفی مقدم با دیدن یوز ایرانی منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

اعترافات المیرا شریفی مقدم درباره پدرش

شریفی‌مقدم با انتشار عکسی از خود در آغوش پدرش نوشت:

ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک می‌یاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم.
جلوی ورودی خونه حمله می‌کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می‌کنه، به قتل می‌رسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده‌اند. هرچقدر بزرگتر می‌شم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده می‌شه.

بیشتر بخوانید:

شایعه استعفای المیرا شریفی مقدم

شایعه استعفای المیرا شریفی مقدم
شایعه استعفای المیرا شریفی مقدم

شاید المیرا شریفی یکی از کسانی بود که به شدت در صدا و سیما شهرت داشت و اینکه امروز خبر استعفای المیرا شریفی در تمامی خبرگزاری‌ها به این گستردگی پخش شده و با تیترهایی چون برکناری المیرا شریفی یا اخراج المیرا شریفی یا حتی المیرا شریفی از صدا و سیما استعفا داد، به این موضوع پرداخته‌اند جالب بود.

المیرا شریفی بیشتر برای جرای برنامه صبحانه ایرانی شناخته شده بود. همچنین او پیش از آن در برنامه چاپ اول به عنوان مجری مشغول به کار بود. اکثر مردم ایران المیرا شریفی مقدم را بیشتر به عنوان مجری و گوینده این دو برنامه می‌شناسند. اما اکنون به نظر می‌آید که او از کار خود کناره گیری کرده است. اما حقیقت چیست؟

ایده بگیر: هانده ارچل در زمستان چه استایلی را انتخاب میکند؟ + [عکس]

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

توییت محمد زارعی اینگونه بود:

مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم
ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم (زادهٔ ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ تبریز) گوینده و مجری اهل ایران است، که در رادیو صدا و سیما و شبکهٔ خبر فعالیت می‌کرد. المیرا شریفی مقدم گوینده، زادهٔ در تبریز و دارای لیسانس رشتهٔ میکروبیولوژی دانشگاه آزاد و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است. همسر او داوود عابدی، مجری سابق شبکه خبر می‌باشد که از کار در صدا و سیما استعفا داد.

فاش شدن فیلم خوشگذرونی +18 مریم مومن با دوستانش + [ویدئو]

درواقع المیرا شریفی مقدم هیچ‌گاه از سمت خود استعفا نداده است. بلکه طبق گفته‌های خودش، تصمیم دارد تا به جای گویندگی اخبار فضاهای جدیدی را نیز تجربه کند و حتی شاید روزی به مجریگری اخبار بازگردد.

با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که درحال حاضر هیچ خبری از استعفای المیرا شریفی مقدم نیست و او تنها قصد دارد تنوعی در سمت شغلی‌اش در صدا و سیما بدهد.

شایعه رقص المیرا شریفی

شایعه رقص المیرا شریفی
شایعه رقص المیرا شریفی

در یوتیوب و برخی از شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی منتشر شده با عنوان رقص المیرا شریفی مقدم که با واکنش هایی همراه شده است این در حالی است که هیچگونه فیلمی در این رابطه وجود ندارد و صرفاً شبکه‌های اجتماعی برای به دست آوردن فالوور و جذب کاربر چنین اخباری را درج می‌کنند.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

اعترافات المیرا شریفی مقدم درباره پدرش


4 thoughts on “اعترافی تلخ از المیرا شریفی مقدم درباره پدرش و ماجرای استعفایش + [عکس]

  1. برای ایشون احترام قائلم ولی اصلا از همسرشان خوشم نمیاد، تا آنجا که میدونم ایشان هنوز در صدا و سیما به کار دیگری مشغول هستند، فقط یک صحبتی با ایشان گریه ها تون و در سیما زمان اتفاق منا بدست سعودی( اینترنشنال) هیچوقت فراموش نکنید

  2. به این بنده خدا این وصله ها نمی چسبه ایشون مردمی بودن مذهبی بودن مجری توانا وخوب برای تلویزیون ومادروهمسری خوب برای جناب داوودی …وپسراش وای خاک برسراونکه چنین تیتر مزخرفی درمورد ایشون زده ایشون متعلق به همسروخانواده نبودن متعلق به تمام مردم مظلوم وبربار.ایرانی بودن درکل معنای جیگر به ایشون بیشترمیخوره…ناموس مملکتمون روبه چه خرتوخری میفروشن واسه یک لایک یا فالو…مردم ازشون خواستن ایشونم اومدن بیرون…واسلام

  3. خانم شریفی عزیز دل مردم ایران هستی .از جند نفر بی هویت و بزدل که میخوان شما را در بین مردم بدبین کنن اطلا نگران نباشید .چون دست خداوند بالاترین دستهاست و همیشه نگهدارتون .موفق و موید در کنار خانواده شریفتون پایدار باشید .

  4. خانم شریفی مقدم یک خبر نگار حرفه ای و ایرانی الاصل می باشد که واقعا مشکلات مردم را بازگو می کنند و ایشون نماینده مردم هستند که کار اصلی خبر نگار حرفه ای است نه خبر نگار هوایی که کارشون گزارش دروغ تولید کردنه و این خانم مجری به خانواده بزرگ ایرانی های اصیل تعلق داره درود به شما و خانواده بزرگ شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *