ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران ؛ جزئیات و اعلام زمان تحویل خودرو [+عکس]

ایران خودرو طرح مادران ؛ امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده خودرو پژو ٢٠٧ فرمان‌برقی ویژه مادران خواهد بود. در ادامه همراه ما بمانید.

ایران خودرو طرح مادران

ایران خودرو ثبت نام فروش فوق العاده خودرو ۱۴۰۱ با قیمت قطعی را در آبان ماه آغاز کرد و فرم ثبت نام اینترنتی از طریق سایت این خودروسازی در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد ؛ با کد ملی به این سایت بروید! [+جزئیات]

ایران خودرو طرح مادران

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح‌های فروش ارائه شده از سوی ایران خودرو.

ایران خودرو طرح مادران
طرح مادران ایران خودرو

طرح مادران ایران خودرو

به گزارش منابع خبری:

ثبت‌نام طرح فروش ایران خودرو در آبان ۱۴۰۱ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد.

متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه میتوانید جزئیات طرح مادران ایران خودرو را مشاهده کنید:

ایران خودرو طرح مادران
جزئیات طرح مادران ایران خودرو

ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به‌تازگی پذیرش شده است، از (شنبه ٢١  آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا کرده است.


اخبار بیشتر:

فروش فوق‌العاده ایران خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *