فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل [+جزئیات]

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) خبر داده است.

فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

بیشتر بخوانید:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی! [+عکس و لینک ثبت نام]

فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس

  • پیکاپ فوتون نیوفیس
فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس
پیکاپ فوتون نیوفیس, فورش پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل

فورش پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل

به گزارش منابع خبری:

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikd.ir انجام خواهد شد، برای اولین بار امکان خرید مدل‌های رنگی پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در ادامه میتوانید قیمت پیکاپ فوتون نیوفیس را مشاهده کنید:

فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس
قیمت پیکاپ فوتون نیوفیس, فورش پیکاپ فوتون نیوفیس آبان 1401

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده استخودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز 2.8 لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.


اخبار بیشتر:

فورش پیکاپ فوتون نیوفیس آبان 1401


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *