تویوتا پریوس 2023 کم مصرف ترین خودروی تاریخ، معرفی شد! [+قیمت]

تویوتا پریوس 2023 قیمت ؛ تویوتا پریوس جدید  با طراحی کاملا جدید و پیشرانه 220 اسب بخاری وارد بازار اروپا خواهد شد. در ادامه همراه ما بمانید.

تویوتا پریوس 2023 قیمت

نسل پنجم تویوتا پریوس چند ساعت قبل از نمایش مدل جدید در ایالات متحده در اروپا به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید:

خودرو هیوندا اکسنت کره ای به زودی به ایران می‌آید! [+عکس]

تویوتا پریوس 2023 قیمت

تویوتا پریوس 2023 به ادعای سازنده آن کم‌مصرف‌ترین خودرو تاریخ خواهد بود. البته این خودروساز هنوز جزئیات قیمت و زمان در دسترس بودن آن را فاش نکرده است.

تویوتا پریوس 2023 قیمت
تویوتا پریوس جدید

جزئیات تویوتا پریوس 2023

به گزارش منابع خبری:

تویوتا پریوس 2023 را در رویداد نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 رونمایی کرد و می‌گوید این مدل کم‌مصرف‌ترین محصول در خط تولید این شرکت تا به امروز است.

ما هنوز نمی‌توانیم در مورد مشخصات یا ویژگی‌های بازار آمریکا مطمئن باشیم، اما این رونمایی اشاره‌ای به آنچه انتظار داریم ارائه می‌دهد.

در ادامه میتوانید عکس کابین تویوتا پریوس 2023 را مشاهده کنید:

تویوتا پریوس 2023
کم‌مصرف‌ترین خودرو تاریخ

نسل پنجم تویوتا پریوس به عنوان مدل 2023 وارد بازار خواهد شد. این نسل چهره آشنایی دارد و کاملا مشخص است که با محصولی از تویوتا طرف هستیم. از نظر فرم بدنه باید گفت پریوس 2023 به خودروهای کوپه شباهت دارد؛ زیرا سقف با قوس ملایمی به صندوق عقب منتهی می‌شود.

در اروپا، پریوس جدید تنها به صورت پلاگین هیبریدی در دسترس است. این پیشرانه شامل یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت کل سیستم ۲۲۰ اسب بخار است. این یک بهبود ۹۹ اسب بخاری (۷۴ کیلووات) نسبت به چهار دیگ ۱.۸ لیتری کمک الکتریکی خودروی فعلی است که ۱۲۱ اسب بخار (۹۰ کیلووات) تولید می کند.

در ادامه میتوانید عکس تویوتا پریوس 2023 را مشاهده کنید:

تویوتا پریوس 2023 قیمت
جزئیات تویوتا پریوس 2023

تویوتا پریوس 2023 بر اساس نسل دوم پلتفرم TNGA تولید می‌شود. سیستم تعلیق این پلتفرم در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع دوبل جناغی است. ژاپنی‌ها ادعا می‌کنند این پلتفرم مقاومت بیشتری دارد و در سر پیچ‌ها و همچنین مسیرهای مستقیم اطمینان بیشتری به راننده می‌دهد.

تویوتا پریوس 2023 فقط با پیشرانه هیبریدی شارژی راهی خیابان‌های اروپا خواهد شد. قلب اصلی این پیشرانه را موتور 2 لیتری چهار سیلندر تشکیل می‌دهد. این پیشرانه 220 اسب بخار قدرت دارد که در مقایسه با نسل پیشین 99 واحد بیشتر است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *