خودرو هیوندا اکسنت کره ای به زودی به ایران می‌آید! [+عکس]

وزارت صمت نام ۸ خودروی خارجی که وارد کشور خواهند شد را اعلام کرده است. یکی از این خودروها خودرو هیوندا اکسنت است. در ادامه همراه ما بمانید.

خودرو هیوندا اکسنت

هیوندای اکسنت یک پیشرانه جمع و جور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر دارد. این پیشرانه ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و آن را به وسیله یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به محور جلو روانه می‌کند. در ادامه با خبر خودرو هیوندا اکسنت کره ای همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی! [+عکس و لینک ثبت نام]

خودرو هیوندا اکسنت

  • هیوندا اکسنت ایران
خودرو هیوندا اکسنت
هیوندا اکسنت ایران, هیوندا اکسنت

واردات هیوندا اکسنت

به گزارش منابع خبری:

هیوندا اکسنت (Hyundai Accent) از ابتدا به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای واردات با شرایط محدود مصوب در آیین‌نامه واردات خودرو در نظر گرفته می‌شد.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه واردات خودرو از بین خودروهایی با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌شود، گفت: خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا ای ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن ۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود.

در ادامه میتوانید عکس هیوندا اکسنت را مشاهده کنید:

خودرو هیوندا اکسنت
هیوندا اکسنت ایران, هیوندا اکسنت

در گذشته «آسان موتور» واردات رسمی این محصول را بر عهده داشت. از تابستان ۹۶ «کرمان موتور» هیوندا اکسنت را در خطوط تولید خود جای داد و نمونه مونتاژی آن را راهی بازار کشورمان کرد. اما پس از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ همکاری هیوندا با شرکت‌های ایرانی به تعلیق درآمد و مونتاژ آن هم متوقف شد.

هیوندای اکسنت یک پیشرانه جمع و جور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر دارد. این پیشرانه ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و آن را به وسیله یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به محور جلو روانه می‌کند. این مشخصات فنی در هیوندای اکسنت با وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم، شتاب صفر تا صد ۱۱.۴ ثانیه، حداکثر سرعت ۱۸۴ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر را میسر می‌کند.


اخبار بیشتر:

هیوندا اکسنت در ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *