جایگزین سروش صحت در برنامه کتاب باز مشخص شد! [+عکس]

شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت ؛ «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند.

شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت

مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند؛ موضوعی که حالا تهیه کننده درباره ی آن توضیح داده است.

بیشتر بخوانید:

حذف فردوسی پور، علیخانی ، مدیری و سروش صحت از آنتن تلوزیون! [+عکس]

شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت

قسمت اول برنامه دیدی نو از سه شنبه ۲۴ آبان در روز کتاب و کتابخوانی، با اجرای شهرام شکیبا از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت
شهرام شکیبا کتاب باز

شهرام شکیبا کتاب باز

مهران میرصالحی تهیه کننده برنامه «دیدی‌نو» ـ ابتدا درباره دلیل تغییر مجری، اصل ماجرا را تداخل کاری حمید گلی با برنامه ای دیگر عنوان کرد و در این زمینه توضیح داد:

درباه‌ی انتخاب آقای گلی باید بگویم من سالها با «عموهای فیتیله‌ای» همکاری داشتم و با خود آقای حمید گلی ارتباط دوستی دیرینه ای دارم.

در ادامه میتوانید عکس شهرام شکیبا را مشاهده کنید:

شهرام شکیبا جایگزین سروش صحت
برنامه دیدی نو

«دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند. این برنامه از سه‌شنبه 24 آبان روی آنتن می‌رود. اما مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند. شهرام شکیبا فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و از این جهت نسبت به حمید گلی بیشتر با فضای این برنامه تناسب دارد.

این فصل از برنامه در قالب ۳۸ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به صورت آیتم­‌های مسابقه­‌ای و رقابتی طراحی شده است. سه قسمت به طور ویژه برای گروه سنی کودک، سه قسمت گروه سنی نوجوان و ۳۲ قسمت برای گروه سنی بزرگسال، طراحی شده است.


اخبار بیشتر:

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری ؛ 27 سال اختلاف سنی داماد با عروس!!

برنامه دیدی نو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *