حذف فردوسی پور، علیخانی ، مدیری و سروش صحت از آنتن تلوزیون! [+عکس]

ممنوع‌ التصویری مجریان صدا و سیما ؛ صداوسیما همواره در حال استفاده از مجریان تازه و غیرحرفه‌ای است که چندان مخاطب ندارند. در ادامه همراه فیگار بمانید.

ممنوع‌ التصویری مجریان صدا و سیما

مهسا بهادری: یک برنامه برای مهران رجبی؟ یک برنامه دیگر برای سید بشیر حسینی؟ برای استاد ارتباطاتی که داور«عصر جدید» بود؟ سه برنامه همزمان با موضوعات و رویکرد کاملا متفاوت هم برای حامد سلطانی؟

بیشتر بخوانید:

ممنوع التصویری فرزاد حسنی در پی واکنش گشت ارشاد [+فیلم]

ممنوع‌ التصویری مجریان صدا و سیما

  • مجریانی که برکنار شدند
ممنوع‌ التصویری مجریان صدا و سیما
مجریانی که برکنار شدند, مجریانی که از صدا و سیما رفتند

مجریانی که از صدا و سیما رفتند

به گزارش منابع خبری:

صداوسیما همواره در حال استفاده از مجریان تازه و غیرحرفه‌ای است که چندان مخاطب ندارند و در عین حال هم مجریان محبوب خود را ممنوع‌التصویر کرده است، در واقع تلویزیون با این کار مشغول خودزنی است.

برنامه مهران مدیری، رامبد جوان و احسان علیخانی هم که تا اطلاع ثانوی پخش نمی‌شود. عادل فردوسی‌پور و سروش صحت در حوزه اجرا و المیرا شریفی‌مقدم و محمدرضا حیاتی در حوزه خبر ممنوع‌الکارند.

در ادامه میتوانید عکس مجریانی که ممنوع‌ التصویر شدند را تماشا کنید:

ممنوع‌ التصویری مجریان صدا و سیما
مجریانی که برکنار شدند, مجریانی که از صدا و سیما رفتند

در واقع این‌گونه به نظر می‌رسد که دست خالی تلویزیون پس از حذف مجریان متعدد و رنجاندن هنرمندان بی‌شمار به قدری خالی مانده که اجرای یک برنامه را به مهران رجبی می‌سپارد، اجرای برنامه دیگری را به استاد ارتباطات و سه اجرا به صورت همزمان به حامد سلطانی.

در حال حاضر انتقادهای وارد شده یکی و دوتا نیست، از حذف مجریان برتر تلویزیون تا دست خالی و میدان دادن به هر فردی برای اجرا، از انتقاداتی است که به تلویزیون وارد می‌شود، هرچند همواره به بحث‌های زیرساختی، مدیریتی و محتوایی این سازمان هم انتقادهای زیادی وارد می‌شود، اما این روزها چیزی که بیشتر در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.


اخبار بیشتر:

ممنوع التصویری احسان علیخانی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *