ویدیوی لو رفته از کشف حجاب خانم بیکاز همونی که بلد نبود انگلیسی حرف بزنه !

کشف حجاب خانم بیکاز که بلد نبود انگلیسی حرف بزنه و در جام جهانی قطر حاشیه ساز شد، توسط مردم فیلمبرداری شد و ویدیویی از او لو رفته است.

ظاهر جدید خانم بیکاز

کشف حجاب خانم بیکاز توجه ها را جلب کرد. ویدیوی لو رفته از زن چادری در قطر بدون حجاب را در ادامه ببینید.

ویدیوی لو رفته از زن چادری در قطر بدون حجاب


کشف حجاب خانم بیکاز

خانمی چادری که در مصاحبه‌ای سعی در انگلیسی حرف زدن دارد نمی‌تواند به خوبی حق مطلب را به زبان غیر مادری ادا کند و باعث شده تا با تیترهایی چون سوژه شدن ویدئوی مصاحبه خانم بیکاز در جام جهانی قطر به این مصاحبه دامن بزنند و در انتها به پر بازدیدترین ویدئو‌های چند وقت اخیر تبدیل شود.

ظاهر جدید خانم بیکاز
کشف حجاب خانم بیکاز

فیلم کامل مصاحبه زن چادری در قطر و انگلیسی حرف زدن با حرکات عجیب را می‌توانید در ادامه ببینید. ویدیویی از اظهارات عجیب یک خانم هوادار محجبه و چادری ایرانی در بازی مقابل ولز که واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشته است را تماشا کنید:


مصاحبه زن چادری در قطر

ظاهر جدید خانم بیکاز
کشف حجاب خانم بیکاز

مصطفی وثوق‌کیا از اصولگرایان فعال در حوزه فرهنگ، امیرحسین ثابتی مجری برنامه جهان‌آرا، محمدرضا شهبازی مجری برنامه طنز پاورقی، مهدی خانعلی‌زاده مجری برنامه سیاسی بدون توقف، حسین دارابی کارگردان اصولگرا، دانیال معمار سردبیر روزنامه همشهری در دوره زاکانی، علی رجبی مجری و برنامه‌ساز سیاسی و … از جمله چهره‌هایی هستند که به عنوان خبرنگار قطر رفته‌اند؛ در حالی که هیچکدام از آنها خبرنگار ورزشی نیستند.

فیلم 10 تا از بهترین دابسمش های خانم بیکاز را تماشا کنید:


صحبت‌های این زن هوادار تیم ملی در قطر که مورد توجه کاربران قرار گرفته، در مصاحبه با خبرنگار هلند، سعی می کند تا انگلیسی صحبت کند و او از کلمه بیکاز استفاده می کند که حالا به نام خانم بیکاز معروف شظده است.

جدیدترین دابسمش های خانم بیکاز را ببینید:


او در این مصاحبه تلاش می‌کند از وضعیت زنان در ایران دفاع کند و میک وید که در ایران مردان و زنان حقوق یکسانی دارند. برخی کاربران به عدم تسلط این هوادار به زبان انگلیسی و تلاشش برای پاسخ دادن به زبان انگلیسی واکنش نشان دادهند.

صحبت‌های یک زن هوادار تیم ملی در قطر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. او در مصاحبه با رسانه‌های غیر ایرانی تلاش می‌کند از وضعیت زنان در ایران دفاع کند. در ادامه با خبر مصاحبه زن محجبه در قطر همراه ما بمانید.

ویدئوی مصاحبه خانم بیکاز در جام جهانی 2022
ویدئوی خانم بیکاز و آبروریزی +18 با لب و دهن کج در جام جهانی 2022

رویداد ۲۴ درباره هویت این زن نوشت:

این خانم فرح عبدی کارمند وزارت ارشاد در بخش رسانه‌های خارجی است! نکته دردناک اینکه او در بخشی از وزارتخانه مشغول فعالیت است که یک جمله ساده به زبان انگلیسی نمی‌داند.

یکی از کاربران نیز درباره این ویدئو نوشت:

یک نهضت تدریس زبان انگلیســی به مســئولان و کارگزاران اصلی نظــام باید راه بیفتد. آخر این چه وضعی است؟ در تهران کلی دانشجو و جوان‌های مستعد داریم که به یکی دو زبان روز دنیا مســلطند. انگلیسی، فرانسه، آلمانی و… حتی آن شــرپای محلی دماوند در تعدد برخورد با کوهنوردهای خارجی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کرد، بعد چطور است که مقامات مسئول کشور از پیر و جوان ما این‌گونه در تکلم به زبان انگلیســی باز می‌مانند؟ البته می‌توانند بگویند فارســی حــرف می‌زنیم و مترجم می‌خواهیم اما مشــکل اینجاست که فکر می‌کنند بر زبان انگلیســی مســلط هم هســتند و اصرار به این که به زبان انگلیسی با خبرنگاران حرف بزنند و نتیجه‌اش کلی بیکاز و آی دونت نو و یس بی‌دلیل می‌شــود. اول از همه دانشــگاه امام صادق باید یک فکری در این مورد کند!

بعد از انتشار تصاویر این افراد در ورزشگاه قطر، انتقادات زیادی متوجه آن‌ها بوده است اما تا کنون هیچ منبع رسمی‌ای تایید نکرده که این افراد آیا باهزینه شخصی به قطر سفر کرده‌اند یا این که هزینه‌های سفر آن‌ها را یک ارگان دولتی پرداخت کرده است.

با این حال دانیال معمار در این باره در توئیت خود نوشته است:

69 خبرنگار ورزشی، 10 روزنامه‌نگار فرهنگی ، 4 مستندساز ، 3 فعال مجازی، 5 نفر از ستاد خبری، 3 خبرنگار العالم و 3 فرد اجرایی وارد قطر شده‌اند. این سفر برای خبرنگاران ورزشی کاملا رایگان است و مقداری پول هم دریافت می‌کنند. بقیه بخشی از هزینه‌ها را ازجیب خود پرداخت کرده‌اند تمام.

فیلم دابسمش خانم بیکاز را ببینید:


ویدئوی مصاحبه خانم بیکاز در جام جهانی

دو مورد از این مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده است یکی نحوه انگلیسی و فارسی صحبت کردن او با خبرنگار خارجی بوده و دیگری موضوعی که درباره آن صحبت می کندو حرکات عجیب و غریبی از خود به نمایش می گذارد.

درباره بیوگرافی خانم عبدی اطلاعات چندانی در رساانه ها وجود ندارد و درباره سوابق او نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. ویدیوی مصاحبه خانم فرح عبدی به عنوان خانم بیکاز در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که علت آن استفاده از چند کلمه انگلیسی پول و سپس شروع به فارسی حرف زدن میکند.

مصاحبه یک خانم چادری ایرانی در قطر

ظاهر جدید خانم بیکاز
کشف حجاب خانم بیکاز

عده‌ای به خصوص به عدم تسلط این هوادار به زبان انگلیسی و تلاشش برای پاسخ دادن به زبان بیگانه واکنش نشان داده‌اند. نهال موسوی در عصر ایران در این باره نوشت:

در این روزها اتفاقات عجیب و غریب زیاد به چشم می‌خورد یکی از آنها مصاحبه خانمی ایرانی است که در قطر (بعد یا قبل از بازی) ایران – ولز با یک کانال تلویزیونی درباره برخی اتفاقات ایران با هیجان حرف می‌زند. در فضای مجازی به خانم “بیکاز” معروف شده است. چون از کلمه انگلیسی because بسیار خوب استفاده کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده از برخی تماشاچیان ایرانی حاضر در بازی ایران و ولز با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. سفر به قطر امروز یک سفر معمولی نیست. رقابت‌های جام جهانی آغاز شده و شهرهای قطر این روزها، صحنه حضور طرفداران فوتبال از کشورهای متفاوت است.

دولت قطر، ورود بیش از ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده را تا ۲۷ آذرماه پیش‌بینی کرده است. در شبکه‌های اجتماعی فارسی اما چند تصویر، بیش از تمام آن ۱.۷ میلیون نفر به چشم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “ویدیوی لو رفته از کشف حجاب خانم بیکاز همونی که بلد نبود انگلیسی حرف بزنه !

  1. میدونم دیدگاه ماها ثبت نمیشه ولی باید حقیقتو گفت حیف پولایی که از سفره مردم کم کردن وخرج بیسوادایی کردن که مایه آبروریزی یه کشور متمدنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *