اوپنهایمر به سومین فیلم پرفروش نولان تبدیل شد !

اوپنهایمر ساخته جدید کریستوفر نولان، حالا به سومین فیلم پرفروش نولان تبدیل شد و مردم او را به عنوان اوپنهایمر سومین فیلم پرفروش نولان می‌شناسند.

در جدیدترین نقطه عطف قابل توجهی که توسط اوپنهایمر کریستوفر نولان سپری شد، فروش این فیلم در روز جمعه در گیشه داخلی اکنون آن را به رتبه سوم جدول باکس آفیس داخلی کارگردان، بالاتر از Inception رسانده است.

اوپنهایمر سومین فیلم پرفروش نولان

اوپنهایمر به سومین فیلم پرفروش نولان تبدیل شد !

فیلم اوپنهایمر در روز جمعه 2.25 میلیون دلار فروش داشت که فروش داخلی آن را به 293.27 میلیون دلار می‌رساند. بعید است اکنون از رتبه سوم بالاتر برود. Oppenheimer هنوز بیش از 100 میلیون دلار از Inception در سراسر جهان عقب است؛ اما هر چیزی با این نرخ ممکن است. در هر دو فیلم، کیلیان مورفی که اوپنهایمر را به عنوان شخصیت اصلی رهبری کرده و بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت

فیلم Meg 2 اوپنهایمر را در باکس آفیس شکست داد !

این فیلم در ژانر بیوگرافی، سه ساعت است که زندگی رابرت اوپنهایمر را تشکیل می‌دهد. مدیر پروژه مخفی منهتن که زادگاه اولین سلاح هسته‌ای بود، در سرتاسر جهان اجراهای قابل‌توجهی داشته است و در حال حاضر چهارمین فیلم بزرگ سال در سراسر جهان است. فروش جهانی این فیلم تا به امروز به 731.86 میلیون دلار رسیده است که با توجه به تعداد محدودی از نمایش‌هایی که یک فیلم در طول آن می‌تواند به طور واقعی داشته باشد، رقم خیره‌کننده‌ای است.

فروش فیلم اوپنهایمر

اوپنهایمر سومین فیلم پرفروش نولان
فروش فیلم اوپنهایمر

فروش جدیدترین فیلم نولان

این فیلم همچنین اخیراً به پنجمین فیلم پرفروش با رتبه R در تمام دوران تبدیل شد و از It پیشی گرفت که اکران جهانی خود را با 701 میلیون دلار به پایان رساند. Deadpool و دنباله آن Deadpool 2 هر دو اهداف واقعی با 781 و 786 میلیون دلار هستند. در نهایت فیلم باید از پس Joker (1.066 میلیارد دلار) در رتبه دوم جدول رتبه R قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص اوپنهایمر سومین فیلم پرفروش نولان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *