ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی ؛ آیا هانده به ازدواج با هاکان فکر می‌کند؟!

خبرنگار سوالی را درباره ازدواج هانده ارچل با هاکان سابانجی مطرح کرد ؛ با توجه به پاسخ هانده، آیا قضیه ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی مطرح است؟

ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی

بعد از اینکه هانده ارچل به همراه هاکان سابانجی در چندین مراسم خانوادگی سابانجی حضور داشت و او به همراه مادر هاکان،‌ آرزو سابانجی در جندین مراسم عروسی و … شرکت کردند، به نظر می‌آید که شایعه ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی صحت داشته باشد.

ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی
ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی

آرزو سابانجی که در ابتدا به نظر می‌آمد دید مثبتی به رابطه این دو نداشت، این روزها با این قضیه کنار آمده و شبه ورود هانده ارچل به خانواده ثروتمند سابانجی را تقویت می‌کند. آیا هانده عروس خانواده سابانجی‌ها خواهد شد؟

ازدواج هانده ارچل با هاکان سابانجی

آیا هانده ارچل قصد ازدواج با هاکان سابانجی دارد

از هانده ارچل پرسیدند آیا به ازدواج با هاکان سابانجی فکر می‌کنید؟! هانده گفت:

همه چیز خیلی خوبه؛ کاملا خوب پیش می‌ره ….

درحالی که در ابتدای رابطه هانده و هاکان،‌ مادر هاکان نظر مثبتی نداشت، به نظر می‌آید این روزها رابطه هانده و آرزو سابانجی خوب است. آنها تا به حال در چند مراسم عروسی در کنار یکدیگر دیده شدند و همچنین هاندهدره جشن به دنیا آمدن خواهر زاده هاکان نیز حضور داشت.

آیا هانده ارچل قصد ازدواج با هاکان سابانجی دارد
آیا هانده ارچل قصد ازدواج با هاکان سابانجی دارد

هانده ارچل (Hande Erçel) یک بازیگر، مدل و ستاره اینستاگرام ترکیه‌ای است. او در 24 نوامبر 1993 در باندیرما، ترکیه، به دنیا آمد. ارچل در دانشگاه مرمره در استانبول رشتهٔ روابط عمومی تحصیل و به عنوان یک مدل کار خود را آغاز کرده است. پس از آن وارد صنعت سینما و تلویزیون شد.

شهرت هانده ارچل به خاطر بازی در سریال تلویزیونی “Aşk Laftan Anlamaz” در نقش “حیات” در سال 2016 است. این سریال بسیار محبوب بود و باعث شناخت بیشتر او در صنعت سینما و تلویزیون شد. او در سریال‌های دیگری مانند “Siyah İnci”، “Azize” و “Halka” نیز حضور داشته است.

ازدواج هانده ارچل با هاکان سابانجی
ازدواج هانده ارچل با هاکان سابانجی

هانده ارچل به دلیل ظاهر جذاب و استعداد بازیگری خود، یکی از بازیگران معروف و پرطرفدار در ترکیه است. او همچنین در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دارای تعداد زیادی طرفدار است و به عنوان یکی از ستارگان محبوب جوان در صنعت سرگرمی ترکیه شناخته می‌شود.

ازدواج هانده ارچل

خواننده ییلماز مورگل در برنامه 2Sayfa درباره هانده ارچل گفت:

وقتی در سال 1997 مشهور شدم، اگه هانده ارچل بود، قطعا می‌خواستم باهاش ازدواج کنم. بهم بله بگه یا نه فرقی نداره، من اونو به عنوان دختری برای ازدواج و یک دختر خانواده می‌بینم. به هیچ وجه کسانی که از نظر زیبایی و استعداد با او مقایسه میشن رو قبول ندارم. چرا توی این کشور نمی‌تونن این دختر رو تحمل کنن؟ من خیلی ناراحت میشم. هانده رو خیلی دوست دارم.

تمایل ییلماز مورگل به ازدواج با هانده ارچل
تمایل ییلماز مورگل به ازدواج با هانده ارچل

احتمالا این صحبت‌ها بعد از حواشی مرتبط با هانده گفته شده است. به تازگی شایعه‌ای پیچید در رابطه با اینکه هانده می‌خواهد تمامی اخبار مربوط به عمل زیبایی‌اش را از گوگل بردارد، اما هانده هم این خبر را و هم انجام عمل زیبایی را تکذیب کرد.

زمانی که بعد از جشن تولد 29 سالگی‌اش، گزارشگران دوباره در رابطه با این حواشی سوالاتی از او پرسیدند، هانده عصبی شد و گفت:

بعد از یک شب قشنگ داشتیم قشنگ و ملایم صحبت می‌کردیم با هم، تا اینکه این سوالات مسخره رو مطرح کردین. واقعا متاسم براتون!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *