وام 50 میلیون تومانی بانک شهر بدون ضامن و حضور در شعبه! [+جزئیات]

شرایط وام بدون ضامن بانک شهر ؛ ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب بانک شهر آغاز شد. در ادامه همراه ما بمانید.

شرایط وام بدون ضامن بانک شهر

  • وام بدون ضامن بانک شهر
شرایط وام بدون ضامن بانک شهر
وام بدون ضامن بانک شهر

به گزارش منابع خبری:

افراد دارای حساب نزد بانک شهر که حداقل ۳ ماه از افتتاح حساب آنها میگذرد درصورتیکه دارای امتیاز نزد بانک باشند می‌توانند بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک شهر تسهیلات دریافت کنند. در ادامه با خبر وام فوری بانک شهر همراه ما بمانید.

سایر افراد درصورت تمایل به ثبت درخواست تسهیلات می‌بایست نسبت به افتتاح حساب از طریق همراه شهر پلاس در بانک شهر اقدام کرده و سپس درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند تا از محل میانگین سپرده و طبق ضوابط از تسهیلات خرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

نکته مهم در این تسهیلات این است که تمامی مراحل ثبت و درخواست از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌گیرد و اطلاعات و شرایط بیشتر این تسهیلات در این اپلیکیشن آمده است.

حداقل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت30 میلیون ریال و حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت500 میلیون ریال بدون ضامن برای تمامی مشتریان با رتبه اعتباریA  با اخذ گواهی کسر از حقوق و یک میلیارد ریال بدون ضامن برای حقوق بگیران از بانک شهر با رتبه اعتباری A,B,C با اخذ گواهی کسر از حقوق است.


اخبار بیشتر:

وام 50 میلیونی بانک شهر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *