خداداد عزیزی : واقعا خجالت میکشم در مورد رقم پرداختی به کریم باقری صحبت کنم!

خداداد عزیزی به انتقاد از هجمه‌های شکل گرفته حول نیمکت تیم ملی پرداخت و مدعی شد با حمایت از اعضای آن باید مهیای رقابت در جام جهانی شد.

خداداد عزیزی به انتقاد از هجمه‌های شکل گرفته حول نیمکت تیم ملی پرداخت و مدعی شد با حمایت از اعضای آن باید مهیای رقابت در جام جهانی شد. در ادامه با خبر دستمزد کریم باقری همراه فیگار بمانید.

خداداد عزیزی

خداداد عزیزی و کریم باقری

خداداد عزیزی
کریم باقری و خداداد عزیزی, دستمزد کریم باقری

کریم باقری و خداداد عزیزی

مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به کار سخت شاگردان دراگان اسکوچیچ مدعی شد آنها باید تمام توان خود را روی دیدار با انگلیس بگذارند و با کسب نتیجه در این جدال در نهایت شانس صعود خود را افزایش دهند. او با تمجید از سردار آزمون و مهدی طارمی به عنوان دو مهره کلیدی ایران در تیم ملی، مدعی شد ایران قادر خواهد بود در صورت حمایت لازم، به نتیجه قابل توجهی در قطر و برابر رقبا دست یابد.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل گفت: امسال همه اتفاقات لیگ طوری رقم خورد که این تیم قهرمان شد. البته استقلال واقعاً با شایستگی قهرمان شد. تیمی بود که خیلی کم گل خورد. به نظرم آنها در یارگیری خیلی موفق عمل کردند.

وی با انتقاد از هجمه‌های شکل گرفته می‌گوید: صعود تیم ملی به جام جهانی ارزش بسیار بالاتری از این حرف ها دارد. ما فقط از رفتن به جام جهانی مبلغ 11 یا 12 میلیون دلار از فیفا می گیریم.  اصلاً‌ می گویم، کریم در کادرفنی ما 10 درصد تاثیرگذار بوده است. اگر بخواهیم 10 درصد از 12 میلیون دلار بخواهیم به او بدهیم چقدر می شود؟ به خدا این حرف ها خنده دار است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداداد عزیزی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *