پوشاندن صورت مجریان زن به دستور طالبان در شبکه های تلوزیونی افغانستان!

مجری برنامه‌ی بامداد خوش نوشته است: این من هستم یلدا علی مجری ، یک زن در حال حذف‌شدن، به دستور امر به معروف از این پس قرار است به این شکل ظاهر شوم.

گروه طالبان در دستور تازه‌ای از مجریان زن همه تلویزیون‌ها خواسته است تا هنگام ظاهر شدن در تلویزیون چهره‌هایشان را بپوشانند. در ادامه با خبر اعتراض یلدا افغانی مجری همراه فیگار بمانید.

یلدا علی مجری

مجری افغانی یلدا علی

یلدا علی مجری
مجری افغانی یلدا علی, اعتراض یلدا افغانی مجری

یلدا علی مجری افغانی

براساس دستور جدید گروه طالبان به مجریان زن در تلویزیون‌های افغانستان، آنان باید چهره‌های شان را هنگام ظاهر شدن در پرده تلویزیون بپوشانند. یلدا علی، مجری برنامه بامداد خوش در تلویزیون طلوع، با انتشار این ویدیو، جریان آماده شدن برای اجرای برنامه تلویزیونی را به نمایش گذاشته است. او با اعتراض به دستور طالبان نوشت: این منم، یلدا علی، زنی در حال حذف شدن.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یلدا علی مجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *