ویدئوی لو رفته از عشوه ها و خوانندگی الهام چرخنده [+فیلم]

رسانه‌های داخلی و خارجی به تازگی با تیتر خوانندگی الهام چرخنده در کنسرت و یا الهام چرخنده ممنوع الکار شد به عشوه های الهام چرخنده پرداخته‌اند.

در مصاحبه‌ای که با الهام چرخنده شده است وی می‌گوید:

هرگز پایم را در هیچ دیسکویی نگذاشتم!!

بیشتر بخوانید:

آرایش منشوری الهام چرخنده و ممنوع التصویر شدن او! [+فیلم]

فاش شدن ویدئوی عشوه ها و خوانندگی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه دید در شب که از تارنمای آپارات پخش می‌شود به سوالات چالشی رضا رشید پور مجری این پاسخ داد. الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

عشوه های الهام چرخنده و آواز خواندن الهام چرخنده در شبکه ی ماهواره ای MITV (مهاجر) را ببینید:

برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی های بی‌خودی کرده‌اند و برای جنجالی کردن موقعیت الهام چرخنده از اعتیاد وی صحبت کرده‌اند که ما این نکته را تکذیب می‌کنیم و به هیچوجه صدق این مسئله را درست نمی‌دانیم. اما این نکته مهم می‌باشد که کاهش وزن ناگهانی را اغلب با انجام آزمایش خون، ادرار و مواردی از این دست مورد بررسی قرار می‌دهند تا علت اصلی آن را ریشه‌یابی کرده و فرد را از بیماری‌های جدی و آسیب‌زننده در امان نگاه دارند.

اغلب افرادی که که از چاقی واهمه دارند دست به رژیم غذایی خاصی و پرفشاری می‌زنند که ممکن است به دلیل ایجاد تغییر در عملکرد متابولیسم بدن، به طور ناگهانی کاهش وزن چشمگیری را به همراه داشته باشد. با توجه به این تفاسیر می‌توانید تصمیم بگیرید که شاید تغییر در عملکرد متابولیسم الهام چرخنده باعث کاهش وزن چشمگیر در وی شده است.

الهام چرخنده گفت:

سلبریتی‌ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت (ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری (س) و فاطمه زهرا (س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

در ادامه میتوانید چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید را ببینید:

ظاهر جدید الهام چرخنده

خواننده شدن الهام چرخنده

ژست عاشقانه الهام چرخنده

ژست عاشقانه الهام چرخنده
ژست عاشقانه الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر مطرح و سرشناسی که مدتی است به علت تغییر حجابش بسیار جنجالی شده در اینستاگرامش عکسی عاشقانه با همسرش را منتشر کرد.

استقبال مردم از الهام چرخنده

الهام چرخنده بعد از حضور در فرودگاه اهواز با سیل عظیم طرفدارانش مواجه شد که با صبوری و متانت کامل کنار آنها دوش به دوش ایستاده و آنها را همراهی کرد. طبق گفته طرفداران الهام چرخنده این بانوی محجبه از گرفتن عکس و امضا برای آنها دریغ نداشت. او برای تشکر از عوامل یک استوری در اینستاگرامش بارگذاری کرد که در ادامه تماشا میکنید.

الهام چرخنده در اهواز

گریه های الهام چرخنده در گفتگو با رضا رشیدپور را در ادامه مشاهده کنید.

 

فیلم الهام چرخنده در سرود سلام فرمانده

الهام چرخنده قبل از حجاب

الهام چرخنده قبل از حجاب

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *