ببینید : کیلیپ احساسی بهاره رهنما برای تولد دخترش +[عکس لو رفته از زایمان بهاره رهنما]

به تازگی کیلیپ احساسی بهاره رهنما برای تولد دخترش در رسانه های مجازی وایرال شده که مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است.

امروز ویدیو عاطفی بهاره رهنما برای زاد روز دخترش در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. گویات این کیلیپ را خود بهاره رهنما در صفحه خودش پخش کرده است.

کیلیپ احساسی بهاره رهنما برای تولد دخترش

ویدیو عاطفی بهاره رهنما برای زاد روز دخترش

جدیدا بهاره رهنما به سبک خاصی تولد دخترش را تبریک گفته است. او در قالب یک کیلیپ این کار زیبا را انجام داد. بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جذاب بهاره رهنما برای تولد دخترشرا ببینید:

زایمان بهاره رهنما

فیلم زایمان کردن بهاره رهنما

برخی رسانه ها با تیترهایی چون فیلم شرم‌آور لحظه زایمان بهاره رهنما پخش شد | پسر شاهزاده عرب چه بریز و بپاشی برای خانوم گیس طلا کرده !! و از این قبیل عناوین به فیلم احساسی از لحظات به دنیا آمدن پرنیان دختر بهاره رهنما که تار منتشر شده است، پرداخته‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

زایمان بهاره رهنما
فیلم زایمان بهاره رهنما, لحظه زایمان بهاره رهنما, بهاره رهنما زایمان

لحظه زایمان بهاره رهنما

بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران از ازدواج اول خود با پیمان قاسم خانی یک بچه دختر دارد. ویدیو منتشر شده مربوط به سونوگرافی بچه بهاره رهنما در بیمارستان است.

فیلم زایمان بهاره رهنما

 

ویدیو جذاب بهاره رهنما برای تولد دخترش

بیشتر بخوانید :

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص کیلیپ احساسی بهاره رهنما برای تولد دخترش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *