فحش دادن کرمانی عادل فردوسی پور ؛ فحش +18 فردوسی پور به طارمی +[فیلم]

فحش دادن کرمانی عادل فردوسی پور . فحش +18 عادل فردوسی پور به مهدی طارمی برنامه را ترکوند. در ادامه مطلب عادل فردوسی پور فحش همراه فیگار باشید.

در بخشی از مصاحبه عادل فردوسی پور و مهدی طارمی، هرکدام یک کلمه به گویش محلی شهرهای زادگاه خود گفتند که در این میان فردوسی پور یک فحش اصیل کرمانی را انتخاب کرد!

فحش دادن کرمانی عادل فردوسی پور

فحش +18 فردوسی پور به طارمی +[فیلم]

فحش +18 عادل فردوسی پور به مهدی طارمی, عادل فردوسی پور فحش, عادل فردوسی پور مهدی طارمی
فحش +18 عادل فردوسی پور به مهدی طارمی, عادل فردوسی پور فحش, عادل فردوسی پور مهدی طارمی

مصاحبه اخیر و جنجالی مهدی طارمی، بازتاب های زیادی در فوتبال پرتغال داشت. در بخشی از این گفتگو، مهاجم تیم ملی تلویحا از تمایلش برای جدایی و حضور در یک باشگاه انگلیسی سخن به زبان آورد. اما این گفته ها چندان به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد. طارمی در این مصاحبه و در پاسخ به این سوال که آیا در پورتو می ماند یا خیر، اینگونه پاسخ داد: تصمیم با باشگاه است.

بیشتر بخوانبد:

فحش دادن کرمانی عادل فردوسی پور

باید دید اولویت‌ها چیست. در اروپا و کلاً در همه جای دنیا تصمیم نهایی با باشگاه است. وی درباره اینکه تمایل خودش به ماندن در پورتو است یا جدایی؟ گفت: اگر مدیرعامل باشگاه بودم و بازیکنی با این شرایط که دارد ۳۰ سالش می‌شود… من در آینده نمی‌توانم دستاورد زیادی برای پورتو داشته باشم. از نظر مالی حساب کنید می‌توانند بازیکنان جوان خود را نگه دارند و بعداً با قیمت بالاتر بفروشند ولی شرایط من طوری نیست که مرا نگه دارند و دو سال دیگر بفروشند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فحش دادن کرمانی عادل فردوسی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *