ببینید: تصاویر و ویدیوی لو رفته از ماه عسل لاکچری سحر قریشی دبی

عکس و فیلم منتشر شده از سفر سحر قریشی دبی در صفحه اینستاگرامش ماجرای ازدواج او با مرد عرب و ماه عسل لاکچری آن‌ها را تایید می‌کند.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است. در ادامه با خبر جدایی سحر قریشی از تتلو همراه فیگار بمانید.

ماه عسل لاکچری سحر قریشی دبی

سحر قریشی در دبی

ویدیوی خوشگذرانی این بازیگر پرحاشیه را ببینید:

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

  • هک شدن صفحه اینستاگرام سحر قریشی

نکته مهم اینجاست که خیلی از طرفداران این خانم بازیگر نمی‌دانند… در اواخر مهر ۱۳۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.

از طرفی این بازیگر مهاجرت کرده در جایی گفته است که:

من آدمی هستم که هیچ وقت جایگاهی را که اول داشته‌ام فراموش نمی‌کنم. همیشه از خدا می‌خواهم اگر قرار است جایگاهی در زندگی به من بدهد قبل از آن جنبه آن را به من بدهد.

افشاگری جنجالی تتلو درباره جاسوس بودن سحر قریشی و فرستاده بودنش باعث شد که باری دیگر این دو شخصیت جنجالب بشوند.

  • ویدئوی توضیحات کامل مهاجرت سحر قریشی و علت رفتنش به دبی

بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

سفر سحر قریشی دبی
مهاجرت سحر قریشی به دبی, سحر قریشی در دبی, جدایی سحر قریشی از تتلو

امیرحسین مقصودلو (تتلو) پیش تر مدعی اعتیاد سحر قریشی به قرص، موادمخدر و سیگار افشاگری کرده بود. او در کامیونیتی یوتیوب خود نوشته بود:

سحر قریشی دبی
جدایی سحر قریشی از تتلو

مهاجرت سحر قریشی به دبی

سحر قریشی پس از آنکه با امیر تتلو به مشکل خورد خانه این خواننده در استانبول را به مقصد دوبی امارات ترک کرد. بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

سفر سحر قریشی دبی
مهاجرت سحر قریشی به دبی, سحر قریشی دبی, جدایی سحر قریشی از تتلو

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *