حضور مجدد نیوشا ضیغمی در تلوزیون با سریال بی‌نشان [+زمان پخش سریال]

حضور مجدد نیوشا ضیغمی در تلوزیون با سریال بی‌نشان به کارگردانی راما قویدل از امشب جمعه ۲۱ مردادماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

سریال بی‌نشان با هنرنمایی نیوشا ضیغمی از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در ادامه با خبر نیوشا ضیغمی بی نشان همراه فیگار بمانید.

افشاگری: لایو جدید نیوشا ضیغمی در رابطه با طلاق و دریافت مهریه [+فیلم]

حضور مجدد نیوشا ضیغمی در تلوزیون

نیوشا ضیغمی در فیلم بی نشان

نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. او در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

بازگشت نیوشا ضیغمی به تلوزیون
فیلم بی نشان کی پخش می‌شود

سریال بی نشان کی پخش می‌شود ؟

اولین قسمت از سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی، امشب جمعه ۲۱ مردادماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این سریال که بیش از 30 قسمت دارد و از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد، نسلی از بازیگران جوان در کنار پیشکسوتان بازیگری و چهره‌های نام‌آشنای سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

بازگشت نیوشا ضیغمی به تلوزیون
نیوشا ضیغمی در بی نشان

در تعریف موضوع و قصه این سریال که در لوکیشن‌های مختلف ضبط شده، آمده است:

برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد. » همچنین این سریال در کنار روایت ملودرام خود، به مسایل و موضوعات اقتصادی مبتلابه جامعه می‌پردازد و این موضوعات را در قالب پیگیری‌های یک خبرنگار پیشکسوت دنبال می‌کند.

فیلم تولد خانم ضیغمی بازیگر سریال بی نشان

وی با انتشار این ویدئو می‌نویسد:

مرسی از همه ی عزیزانی که این شب خوب رو کنارم بودن و مرسی از همه ی شما دوستان عزیزم که با پیام های پر مهرتون این شب رو برای من گرم تر کردید… دوستتون دارم ❤️

 

خانم ضیغمی در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که:

مهریه او یک سکه طلا بوده‌است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *