تصاویر لو رفته: مکان لاکچری خوش گذرانی نیوشا ضیغمی و همسرش +[عکس]

عکس مکان لاکچری خوش گذرانی نیوشا ضیغمی و همسرش که در مکانی لاکچری شبیه به قصر می‌باشند، در فضای مجازی منتشر شده که باعث تعجب مخاطبین شده است.

عکس لاکچری نیوشاضیغمی و همسرش دریک مکان خاص مورد توجه قرار گرفته است. نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون، در سریال‌های مختلف ایفای نقش کرده است. او به تازگی در سریال بی‌نشان که در مورد زندگی یک خبرنگار هست نیز حضور دارد. این سریال از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بازگشت نیوشا ضیغمی با سریال بی‌نشان

مکان لاکچری خوش گذرانی نیوشا ضیغمی و همسرش

افشاگری از مکان خوش گذرانی نیوشا ضیغمی و همسرش +[عکس]
مکان لاکچری تفریحی نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی متولد هجدهم تیرماه ۱۳۵۹ در تهران است. تحصیلاتش با شغل بازیگری مرتبط نیست و از دانشگاه شهید بهشتی تهران مدرک لیسانس در رشته روانشناسی کودک دارد. پدرش زنده یا محسن ضیغمی و مادرش فهمیه رستم پور است. مدتی است شایعه طلاق نیوشا ضیغمی پس از ۱۲ سال زندگی مشترک با آرش پولادخان به گوش می‌رسد.

حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است. اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است. او در استوری‌ ای که حذف کرد، عکسی از شناسنامه ای که مهر طلاق داشت را منتشر کرده بود.

راز طلاق نیوشا ضیغمی از تاجر نقره فاش شد!

افشاگری نیوشا ضیغمی از طلاق تا دریافت مهریه

افشاگری از مکان خوش گذرانی نیوشا ضیغمی و همسرش +[عکس]

نیوشا ضیغمی هنرپیشه و بازیگر ایرانی متولد تیر 1359 است. او متاهل و دارای یک فرزند دختر است. ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. فیلم افشاگری را در ادامه با کلیک بر روی لینک ذیل تماشا کنید:

لایو جدید نیوشا ضیغمی

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *