میز 100 میلیون تومانی عادل فردوسی‌پور بساط هندوانه فروشی شد! [+عکس]

پس از تعطیلی برنامه نود کارکنان صدا و سیما حتی تمایل ندارند که وسایل دکور این برنامه را نگه دارند! میز عادل فردوسی‌پور در برنامه نود دست یک هندوانه فروش است.

یک هندوانه فروش در رباط کریم این میز را از ضایعاتی صدا و سیما خرید و بساط هندوانه خود را روی آن پهن کرده است.

میز عادل فردوسی‌پور در برنامه نود

  • میز عادل فردوسی‌پور
میز عادل فردوسی‌پور در برنامه نود
میز عادل فردوسی‌پور, میز عادل فردوسی‌پور هندوانه فروش

میز عادل فردوسی‌پور هندوانه فروش

آن طور که روزنامه گل در گزارشی نوشته است، یک هندوانه فروش رباط کریمی این میز را از اوراقچی‌های صداوسیما خریده است و بساط هندوانه خود را روی آن پهن کرده است! میزی که عادل فردوسی پور سال‌ها پشت آن می‌نشست و برنامه نود را اجرا می‌کرد.

در ادامه میتوانید عکس میز عادل فردوسی‌پور را تماشا کنید:

میز عادل فردوسی‌پور در برنامه نود
عکس میز عادل فردوسی‌پور, فیلم میز عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌ پور متولد 11 مهر 1353 در تهران، مجری و گزارشگر فوتلال است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشد که در کنار اجرا، کار ترجمه کتاب هم می کند. عادل فردوسی‌ (Adel Ferdosipour) روز 3 اکتبر 1974 میلادی، در شهر تهران متولد شد، اما اصالتا اهل شهر رفسنجان کرمان می باشد.

در ادامه میتوانید فیلم میز عادل فردوسی‌پور را تماشا کنید:

طی چند روز گذشته شایعه شده بود عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به گزارش مسابقات فوتبال با پیشنهاد سازمان صداوسیما مواجه شده، اما شروطی برای شبکه سه تعیین کرده است؛ از جمله اینکه تهیه و تولید برنامه نود هم از سر گرفته شود. تا اینجا با چیز عجیب و غریبی مواجه نیستیم و قبلا هم چنین شایعه‌ای منتشر شده بود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *