پیکه دوباره پدر میشود +[از خیانت به شکیرا تا بارداری نامزد جدید پیکه]

پیکه بعد از خیانت به خواننده محبوب شکیرا و ارتباط با کارمندش حاشیه ساز شده بود. این روزها نیز گفته می‌شود که پیکه دوباره پدر میشود.

نشریه مارکا مدعی شد جرارد پیکه، مدافع بارسلونا دوباره پدر خواهد شد!

پیکه دوباره پدر میشود

پیکه دوباره پدر میشود +[از خیانت به شکیرا تا بارداری نامزد جدید پیکه]

جرارد پیکه ستاره خط دفاعی بارسلونا پس از جدایی از شکیرا حالا با کارمند خود یعنی کلارا چیا مارتی در ارتباط است و برخلاف گذشته این ارتباط را پنهان نمی‌کند. ‎این زوج جنجالی چند روز پیش در یک عروسی دیده شدند و حالا شایعات جدیدی در خصوص آن‌ها به گوش می رسد.

مارکا مدعی شده مدافع بارسلونا دوباره پدر خواهد شد چرا که کلارا در حال حاضر باردار است! با وجود اینکه هیچ چیزی تایید نشده است اما چند رسانه دیگر هم در مورد بارداری احتمالی کلارا چیا مارتی گمانه‌زنی کرده‌اند.

پیکه پس از جدایی از خواننده کلمبیایی شکیرا دیگر کلارا را پنهان نمی‌کند. آن‌ها در مراسم‌های مختلف از جمله کنسرتی که خانواده بازیکنان بارسلونا نیز در آن حضور داشتند هم دیده شدند.

اگر این اخبار درست باشد، سومین فرزند جرارد پیکه خواهد بود؛ او که حدود سه ماه پیش رابطه خود را با این خواننده کلمبیایی به پایان رساند، دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا از او دارد. در حال حاضر ممکن است پیکه و کلارا این خبر را تکذیب کنند اما با گذشت هفته‌ها و ماه‌ها، اگر شا,یعات صحت داشته باشند، نمی‌توانند آن را پنهان کنند!

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *