تصاویر لو رفته از استایل جدید لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز

هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز وارد لیدو شدند. استایل جدید لیلا حاتمی در لحظه ورود به جشنواره ونیز توجه‌ها را به خود جلب کرد.

جولیان مور، وارد لیدو شد تا ریاست هیئت داوران هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز را بر عهده بگیرد. این بازیگر برنده اسکار ریاست هیئت داوری را بر عهده خواهد داشت که آدری دیوان کارگردان فرانسوی، لیلا حاتمی بازیگر ایرانی، لئوناردو دی کوستانزو کارگردان ایتالیایی، فیلمساز آرژانتینی ماریانو کوهن و رودریگو سوروگوین در آن حضور دارند.

استایل جدید لیلا حاتمی

تصاویر لو رفته از استایل جدید لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز

هیات داوران به همراه دبیر جشنواره به لیدو آمدند تا در مورد جوایز اصلی جشنواره، از جمله شیر طلایی بهترین فیلم و شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی، تصمیم بگیرند.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز امشب به طور رسمی با نمایش اولین اقتباس نوآ بامباخ از رمان مهم دان دلیلو “سر و صدای سفید” با بازی آدام درایور و گرتا گرویگ آغاز می‌شود.

استایل لیلا حاتمی در جشنواره ونیز

لیلا حاتمی (زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی و یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است. وی افتخارات مختلفی از جمله سه جایزه جشنواره فیلم فجر و یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است.

او در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد. حاتمی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است و اولین فعالیت سینمایی او در ۱۲ سالگی با به تصویر کشیدن کودکی کمال‌الملک در فیلم کمال‌الملک (۱۳۶۲) بود.

تصاویر لو رفته از استایل جدید لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز
استایل جدید لیلا حاتمی

در رابطه با لیلا حاتمی بخوانید:

در لحظه ورود داوران جشنواره فیلم ونیز، می‌توانید استایل جذاب لیلا حاتمی را تماشا کنید. او با یک شلوار کمی آزاد، یک بلوز و شالی بر سرش وارد می‌شود.

فیلم لحظه ورود را تماشا کنید:

لیلا حاتمی داور اصلی جشنواره ونیز

در حالی که افتتاحیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز امشب آغاز شد، لیلا حاتمی روی فرش قرمز این مراسم حضور یافت. لیلا حاتمی یکی از داوران بخش اصلی جشنواره امسال است و فیلم‌های وحید جلیلوند و جعفر پناهی را داوری خواهد کرد.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *