ببینید | اولین تصویر از چهره بدون آرایش مینا وحید! [+عکس لو رفته]

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از چهره بدون آرایش و کاملا طبیعی خود در کنار دریا منتشر کرده و توجه ها را به خود جلب کرده است.

مینا وحید در این تصویر نشان می دهد که به همراه مادر و تعدادی از اعضای خانواده و اقوام شان برای تفریح به سواحل بندر انزلی رفته اند.

مینا وحید بازیگر

  • چهره بدون آرایش مینا وحید
مینا وحید بازیگر
چهره بدون آرایش مینا وحید, مینا وحید لب ساحل

مینا وحید لب ساحل

مینا وحید در کپشن این عکس نوشت:

جاتون خالی دریااا

او در این تصویر نشان داده که هیچ آرایشی ندارد و چهره کاملا طبیعی خود را به نمایش گذاشته است. این تصویر اکنون با واکنش مثبت کاربران مواجه شده است و تحسین تعدادی از کاربران را به دنبال داشته است. آن ها گفته اند که چهره طبیعی آدم ها از غیر طبیعی آن ها زیباتر است، اما علت اصرار بر آرایش زیاد را نمی دانند.

در ادامه میتوانید چهره بدون آرایش مینا وحید را مشاهده کنید:

مینا وحید بازیگر
چهره بدون آرایش مینا وحید, مینا وحید لب ساحل

مینا وحید به تازگی در سریال افرا بازی کرده و به خوبی درخشیده بود. خبری مبنی بر ازدواج و رابطه او با رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون منتشر که بعدا تکذیب شد. مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

در ادامه عکس مینا وحید در کنسرت ماکان بند را تماشا میکنید:

کنسرت ماکان بند مینا وحید, فیلم جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند, گریه امیر مقاره در کنسرت

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد. این فیلم کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است. میان وحید در سریال شهرزاد و در فیلم‌ هایی مثل کفشهایم کو و هایلایت حضور یافته است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *