تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد + [روز و ساعت پخش و تکرار]

برف بی صدا می بارد سریال شبکه 3 است که داستان آن در دهه‌ی 60 تا 90 شکل می‌گیرد. برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد همراه باشید.

ادامه سریال برف بی صدا می بارد جایگزین سریال تازه وارد خواهد شد و احتمالا این مجموعه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ پخش شود و ساعت تکرار آن نیز حوالی ۰۱:۰۰ بامداد و ۹:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال‌های تلویزیونی که پیش از این با سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» فیلمنامه طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را نوشته بود، قرار بود این سریال را در ۲۰۰ قسمت بنویسد که ابتدای سال قبل درگذشت.

پوریا آذربایجانی کارگردان این مجموعه، پیش از این کارگردانی «نوار زرد» که سریالی جنایی بود را به عهده داشته و برف بی صدا می بارد دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صباست.

تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار زمان پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد
تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد

سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی از سوم دی ماه 1400 روی آنتن شبکه‌ سه سیما رفت. این مجموعه‌ی تلویزیونی که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی برعهده داشت، هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شد. فصل جدید آن نیز محتملا در همین ساعت‌ها منتشر شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های شبکه سه باشید، حتما اطلاع دارید که بر اساس جدول پخش سریال‌های شبکه سه سیما پنج شنبه ها زمان پخش تکرار سریال برف بی صدا می بارد است و می‌توانید به تماشای خلاصه‌ی قسمت‌هایی که از شنبه تا چهار شنبه از این سریال پخش شده، بنشینید.

اگر تماشای این سریال در ساعت 20:45 را از دست دادید، می‌توانید در ساعت تکرار سریال برف بی صدا می بارد در سه نوبت 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 روز بعد آن را مشاهده کنید.

تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد
تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد

خلاصه داستان برف بی صدا می‌بارد

مجموعه برف بی صدا می بارد قصه‌ای درام، اجتماعی و خانوادگی دارد که در آن داستان زندگی یک خانواده پنج نفره به تصویر روایت شده است. نقش پدر و مادر داستان این سریال را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی ایفا می‌کنند. آن‌ها سه دختر دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده این سریال هستند.

ساعت پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد
ساعت پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد, زمان پخش تکرار سریال برف بی صدا می بارد

در وصف شاعرانه‌ی خلاصه مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد می خوانیم: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم، پرده حسرت از دلت برمی کنم، برف بی صدا می‌بارد، دردانه من، بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

بازیگران مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد

در سریال برف بی صدا می‌بارد بازیگران مشهوری به ایفای نقش می‌پردازند؛ که بعضی از آن‌ها هنرپیشه‌های با تجربه و محبوب سینما و تلویزیون هستند. در کنار این هنرمندان شناخته شده، بازیگران جوان نیز بازی برخی از نقش‌ها را به عهده دارند.

فرهاد آئیش اولین بازیگری بوده که به این سریال پیوسته، الیکا عبدالرزاقی پس از فرهاد آئیش دومین بازیگر و پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی اعلام شد. در ادامه با بازیگران این مجموعه تلویزیونی آشنا می‌شوید.

ساعت پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد
ساعت پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد, زمان پخش تکرار سریال برف بی صدا می بارد, زمان پخش سریال برف بی صدا می‌ بارد
  • پوریا پورسرخ (شهاب)
  • الیکا عبدالرزاقی (سیمین)
  • پاشا رستمی (احمد)
  • پوریا شکیبایی (حبیب)
  • مریم شیرازی (نسرین)
  • مینا وحید (نرگس)
  • پانته آ سیروس (گوهر)
  • فریبا متخصص (آهو)
  • هادی دیباجی (سعید)
  • سیامک ادیب (امروز)
  • مهسا طهماسبی (سهیلا)
  • فرهاد آئیش (حاج عطا)
  • آتیلا پسیانی (پرویز)
  • امید روحانی (ابراهیم)
  • هاله گرجی (بلور)
  • ثریا قاسمی (ماهرخ)
  • مائده طهماسبی (شکوه)آناهیتا اقبال نژاد
  • سینا کرمی
  • امیر جنانی
  • شایسته ایرانی
  • رضا رویگری
  • سارا توکلی

بازیگران خردسال:

  • نورا حنیف زاده
  • آیهان شایگان
  • ترنم آهنگر

عوامل پشت صحنه سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد در استان‌های گوناگون کشور از جمله البرز، شمال (گیلان)، رفسنجان و تهران ساخته می‌شود. «کیمیا» نیز دیگر مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا بود که علاوه بر تهران در آبادان، خرمشهر و سایر مناطق استان‌های جنوبی و در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز فیلمبرداری شده بود.

سال گذشته تصویربرداری فصل یک و دو سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در تهران (شهرک سینمایی غزالی) آغاز شد. سرای قزوینی ها در بازار بزرگ تهران جزو لوکیشن های پایتخت این سریال تلویزیونی بود.

پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی از سال 1399 با تلاش‌های فراوان سازندگان و عوامل پشت صحنه کلید خورد. ضبط سریال برف بی صدا می‌بارد به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی در روزهای سخت کرونایی آغاز شد. بنابراین نمی‌توان زحمات عوامل پشت دوربین را نادیده گرفت. عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از:

تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد
تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد

کارگردان: پوریا آذربایجانی
تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی
نویسنده: زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا
مدیر تولید: سامان شعشعه
مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی
مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی
مدیر صدابرداری: سامان شهامت
طراح لباس: ساجده میرخانجانی
طراح صحنه: بابک پناهی
طراح گریم: کامران خلج
تدوین: خشایار موحدیان/سعید سیاح
جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

بیشتر بخوانید:


4 thoughts on “تاریخ انتشار فصل جدید سریال برف بی صدا می‌ بارد + [روز و ساعت پخش و تکرار]

  1. چرا سریالهای ایرانی با غم و غصه تموم میشه
    چرا فصلی میسازید که هی بیننده منتظر بمونه چرا با پایانی خوش و مناسب تموم نمیشه چرا همش یکنفر سالها دروغ میگه و کارهای بد میکنه واطرافیانش نمیفهمن مثل (حبیب) واقعا نویسندها ایرانی هستن و بفکر روح و روان و آموزش مردم هستن؟؟!!!!!🤔🤔🤔🤔🤔

  2. دوست من، خب سریالهای ایرانی طبعا باید انعکاس واقعیات جامعه ایرانی و وضع و حالش باشد؛طبعا چنین سیاهه هایی رنگ و پی رنگ واقعیات جامعه ماست و اگر غیر از این باشد،من و شما نخواهیم پذیرفت!فرض کن سریالهای ما یک درام سرشار از نیکی و خوشی و امید به آینده و حس خوب زندگی باشد!!آن وقت؛ما چنین روایتی از جامعه مان را خواهیم پذیرفت؟!البته در ژانرهای تخیلی یا طنز بله،می پذیریم!

    1. آدم به احمقی چنین فردی پیدا میشه چه در زمان شاه چه بعد از انقلاب چه الان همه دنبال زیبایی و موقعیت بودن چطور چنین دختری با موقعیت اجتماعی بالا شیفته چنین آدم جلومبر و دروغگویی میشه پس سختگرایهای خانواده‌ای قدیم وعزت بزرگترا تواین فیلم کجا رفته ؟؟؟؟
      مگر میشه شخصی پزشک با موقعیت بالا ول کنی بچسبی باشغالهای بازار این خیلی کذایی و فانتزی 🤬🤯🤯🤢🤢🥵🤢

  3. ای کاش فصل سومش زودتر پخش شده. چون تکلیف هیچکدوم از نقشا روشن نشد و هیچی معلوم نیست. زودتر فصل سوم رو پخش کنید لطفاً
    بازی آقای پوریا شکیبایی هم بنظرم عااالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *