افشاگری: عکس لو رفته از سحر قریشی که نباید منتشر می‌شد

عکس لو رفته از سحر قریشی که نباید منتشر می‌شد در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

تصویری از سحر قریشی را با لباس نامناسب در خیابان های ترکیه منتشر شده است که گمانه‌زنی‌ها در رابطه با لو رفتنش بسیار زیاد است. سحر قریشی که متولد ۶ دی ۱۳۶۶ بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

افشاگری: عکس لو رفته از سحر قریشی که نباید منتشر می‌شد

سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد. سحر قریشی در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

  • سحر قریشی می‌گوید:

پسر خانواده هستم!

وی رابطه بسیار نزدیکی با برادرش دارد. سپهر برادر سحر قریشی است که برعکس خواهرش علاقه زیادی به بازیگری ندارد! با سحر قریشی هم‌صحبت شدیم تا از ایده‌آل‌های زندگی‌اش بگوید، از رابطه‌اش با اعضای خانواده، نگاهش به زندگی، حواشی و شایعات و ایده‌هایی که برای آینده در ذهن دارد.

عکس لو رفته سحر قریشی را در خیابان های ترکیه ببینید:

سحر قریشی بازیگر محبوب و پرطرفدار ایرانی که این روزها در استانبول به سر میبرد تصاویری از خودش با تیپ های متفاوت منتشر کرده است. امیر تتلو که بعد از آخرین کنسرت خود در ترکیه از حاشیه ها بدور بود ، بتازگی با سلسله آهنگ ها و نوشته هایی خبر از رابطه عاشقانه خود با خانم بازیگر می دهد !

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *