افشاگری تتلو از بیوگرافی جنجالی سحر قریشی [+عکس‌های لو رفته]

فاش شدن بیوگرافی سحر قریشی توسط تتلو در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

در این نوشتار سعی بر این است که با گذاشتن عکس‌های پست آخر امیر تتلو که درباره سحر قریشی نوشته است بیوگرافی سحر قریشی را از زبان تتلو برای شما مصور کنیم.

افشاگری: تتلو بیوگرافی سحر قریشی را فاش کرد [+فیلم و عکس]

امیر تتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت.[ او در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و با وبلاگی که دوست او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد که حاوی ۹ ترانه بود.

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. وی در ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و پس از چند روز با قید وثیقه آزاد شد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد. افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

بیوگرافی سحر قریشی به روایت امیر تتلو

فیلم +18 سحر قریشی که باعث شد او را به دو رویی بشناسند را تماشا کنید:

عکس لورفته و بی حجاب سحرقریشی با مرد غریبه را ببینید:


اخبار بیشتر:

  1. افشاگری تتلو از ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری [+فیلم و عکس]
  2. آدرس جدید صفحه رسمی اینستاگرام امیر تتلو [+عکس]

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *