بهترین انیمه ها درباره مد از نگاه سایت فیگار ؛ با بهترین ها آشنا شوید

بهترین انیمه ها درباره مد با داستان‌های عالی در مورد انتخاب لباس، تغییر چهره، طراحی لباس و مدلینگ می‌توانند بسیار جذاب باشند.

با پخش تمام اپیزود‌های (بهترین اپیزود های انیمه) Idol Land PriPara در سال 2022، به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای بررسی انیمه‌ای که چالش‌ها، روابط، رقابت‌ها و لحظات شکوه دنیای مد (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های مد) را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد، می‌باشد.

بهترین انیمه ها درباره مد

با بهترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه ها درباره مد را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

اگرچه انیمه‌های مربوط به مد نادر هستند، اما این سریال‌ها و فیلم‌ها با داستان‌هایی درباره انتخاب لباس، آرایش، طراحی لباس و مدل‌سازی به محبوبیت زیادی دست یافتند. اما مهم‌تر از همه، این انیمه‌های متمایز، داستان‌های جذاب، شخصیت‌های فراموش‌نشدنی و توجه دقیق به سبک آن‌ها بود که باعث شد در میان انیمه مورد علاقه مخاطبان قرار بگیرند. پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه درباره مد آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی برترین انیمه ها درباره مد بپردازیم.

Harbor Light Monogatari: Fashion Lala Yori

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

یک داستان سیندرلا، Harbor Light Monogatari: Fashion Lala yori، دختر کوچکی به نام میهو را دنبال می‌کند که با خانواده‌اش کنار نمی‌آید. میهو عاشق طراحی لباس است، اما عمه و سه دختر عمویش باور نمی‌کنند که چنین دختر جوانی توانایی زیادی دارد و طرح های او را مسخره می‌کنند. در همین حین، مسابقه‌ای برای “ملکه دیسکو” جدید در راه است، و میهو چیزی جز این نمی‌خواهد که بتواند لباسی را برای کسی طراحی کند که بتواند در این مسابقه بپوشد.

این OVA بینندگان را بین نظرات مثبت و منفی در مورد کیفیت خط داستانی تقسیم کرد. منتقدان بد به ظلم عمومی غیرقابل توجیه آن اشاره کردند، در حالی که دیگران از اهمیت درس های داده شده در مورد زوال اجتماعی و قدرت رویا دیدن قدردانی کردند. به طور کلی، فیلم در طبیعت زیباشناختی و سرگرم کننده دهه 80 خود موفق است.

Urahara

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

کوتوکو واتاتسوموگی، ماری شیراکو و ریتو سودو نوجوانانی هستند که می‌خواهند فروشگاهی را در مهد مد و فرهنگ کاوایی (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های سبک کاوایی) باز کنند: هاراجوکو. این ایستگاه معروف ژاپنی که به عنوان یک کانون پر رونق برای سبک‌های گوتیک ژاپنی، دکورا کی، پانک و دیگر سبک‌های خلاق شناخته می‌شود، مورد هجوم بیگانگانی قرار می‌گیرد که به دنبال دزدیدن فرهنگ بشری هستند.

این مجموعه با نمایشی بسیار وفادار و کامل از زیبایی‌شناسی کاوایی، از طریق طرحی اکشن به موضوعات مهمی در مورد هنر و خلاقیت می‌پردازد. اما مهمتر از آن، همانطور که توسط بسیاری از طرفداران به رسمیت شناخته شده است، این انیمه واقعا مبارزات هنرمندان را به رسمیت می‌شناسد و در جامعه ارزش گذاری می‌شود، و شخصیت‌های آن را عمیقاً قابل ارتباط می‌کند.

Flavors Of Youth

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

این فیلم نتفلیکس به عنوان گلچینی از سه خط داستانی مختلف ارائه شده است. زندگی شهری سخت چین، در حالی که شلوغ و غیرقابل بخشش است، حاوی خاطرات همیشگی روزهای گذشته می‌باشد. سه داستان که در سه شهر مختلف روایت می‌شود، شیکیوریوری از دست دادن جوانی و تحقق دلهره آور بزرگسالی را دنبال می‌کند.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که واقعیت همیشه در حال تغییر است، اما لحظات کوتاه دوران کودکی فرد تغییر ناپذیر می‌باشد. یک کاسه فراوان از رشته فرنگی، زیبایی خانواده و آزمایش‌های عشق اول، جریان اجتناب ناپذیر زمان را تحمل می‌کند، زیرا سه شخصیت مختلف استحکام پیوندها و گرمای خاطرات گرامی را کشف می‌کنند. در نابسامانی دنیای کنونی، شاهد باشید که این داستان‌های عجیب، آسایش گذشته را می‌شناسند و تلاش می‌کنند تا طعم نادیده گرفته شده جوانی را باز یابند.

این فیلم به دنبال رویکردی دراماتیک و احساساتی به صنعت می‌باشد زیرا چالش‌های سختی را که شخصیت‌هایش با آن روبرو هستند را نشان می‌دهد. اما فراتر از فیلمنامه، Flavors Of Youth هنر قابل توجه خود را به سبک استودیو وفادار نشان می‌دهد. این انیمه یکی از بهترین انیمه ها درباره فشن است.

Smile At The Runway

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

این انیمه دوستی دوست داشتنی دو نوجوانان Fujito Chiyuki، یک مدل مد مشتاق، و Tsumura Ikuto، یک طراح مد مشتاق را دنبال می‌کند. با وجود اینکه هر دو استعداد غیرقابل انکاری در کار رویایی‌شان نشان می‌دهند، قد چیوکی کمتر از مدل‌های استاندارد است، و ایکوتو آنقدر فقیر است که نمی‌تواند مد را به خوبی مطالعه کند.

گرچه در ابتدا ساده و سبک به نظر می‌رسد، اما این مجموعه انیمه با لحظات دل انگیز خود طوری بیننده را غافلگیر می‌کند که بیننده را از خنده به گریه می‌برد. عمق آن در موضوعاتی مانند طرد، جاه طلبی و عشق و همچنین لباس‌ها و بینش در مراحل طراحی و مدل سازی قابل توجه و منحصر به فرد است.

Heartcatch Pretty Cure!: The Movie: Fashion Show In The Flower Capital

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

در این فیلم که بر اساس مجموعه تلویزیونی Heartcatch Pretty Cure است، گروهی از شخصیت‌های زن قوی که از خود به عنوان «درمان‌ها» یاد می‌کنند، از لوپ گارو، مردی که نقشه‌های بارون سالامندر برای نابودی جهان را خراب کرد، محافظت می‌کنند. اما نجات کره زمین از شر یک شرور تنها وظیفه آنها نیست، زیرا آنها در زمینه مدلینگ و طراحی مد نیز مشغول هستند و باید برای یک نمایش مد به پاریس سفر کنند.

این فیلم علاوه بر زیبا و سرگرم کننده بودن، منحصر به فرد بودن را در ترکیبی از سبک‌های انیمیشن خود نشان می‌دهد. در حالی که شخصیت‌های اصلی از سبک هنری کاوایی پیروی می‌کنند، افراد در پس‌زمینه و سایر شخصیت‌ها واقع‌بینانه به نظر می‌رسند و سناریوها و اشیا بین انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی تغییر می‌کنند.

Princess Jellyfish

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد

تسوکیمی کوراشیتا پس از اینکه مادر متوفی‌اش او را به آکواریوم برد و اشاره کرد که آنها به دلیل شاخک‌های مواج و مجعدشان شبیه به لباس‌های یک پرنسس دیزنی هستند، وسواس زیادی نسبت به عروس دریایی پیدا کرد. یک روز، او با نجات یکی از این حیوانات، با زنی بسیار خیره کننده، زنانه و شیک کاملاً بر خلاف خودش آشنا می‌شود که بعدا می‌فهمد او یک مرد است.

دوستی بین هر دوی آنها به یک ماجراجویی ساده تبدیل می‌شود که موضوعاتی مانند زیبایی، عزت نفس و هویت جنسی را بررسی می‌کند. ارجاعات متعدد فرهنگ پاپ و تغییرات مد متغیر در اینجا قاعده است، که تماشا و لذت بردن از این سفر خود یابی را آسان می‌کند. حضور انیمه Princess Jellyfish در فهرست محبوب ترین انیمه ها درباره مد یک اولویت برای ما بود.

Paradise Kiss

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد, بهترین انیمه درباره مد

آراشی و ایزابلا، دو طراح مد که دانشجوی معتبرترین مدرسه هنری در شهر هستند، به ظاهر زیبای یوکاری هایاکاسا توجه می‌کنند و آنها تصمیم می‌گیرند یک موقعیت شغلی به عنوان مدل اصلی برند خود به او پیشنهاد دهند. هایاکاسا با شروع حرفه مدلینگ و کشف خود در این صنعت سخت، زندگی خود را تغییر می‌دهد.

این انیمه که به خاطر انیمیشن‌های فوق‌العاده و متمایز، آثار هنری و طراحی دقیق لباس‌هایش شناخته می‌شود، همچنین به عنوان بازآفرینی دقیق مبارزات، محیط‌ها و طبیعت صنعت مد اشاره شده است. Paradise Kiss دارای سبک بصری واقع گرایانه و منحصر به فرد، توسعه شخصیت و طرح داستان است که آن را از سایر انیمه‌های مد متمایز می‌کند.

Gokinjo Monogatari

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد, محبوب ترین انیمه ها درباره مد

قهرمان داستان، کودا میکاکو، شاگرد «یازا گاکو» است. متخصص در طراحی مد، میکاکو رویای تبدیل شدن به یک طراح مد با برند خود را دارد. در کنار او دوست دوران کودکی‌اش، یاماگوچی تسوتومو، زندگی می‌کند. با وجود اینکه از این دو در دوران جوانی با هم صمیمی بوده‌اند، اکنون یک دوستی افلاطونی (بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها) دارند.

با این حال، تسوتومو به ویژه در بین دختران محبوبیت پیدا کرده است، زیرا به نظر می‌رسد که او شبیه یک خواننده محبوب یک گروه می‌باشد و به نوعی، میکاکو شروع به دیدن او در نور دیگری می‌کند. این داستان در مورد چگونگی کنار آمدن جوانان با رویاها، عشق و دوستی است.

با مبارزات مشترکی که حول محور عشق، دوستی و حرفه می‌چرخد، این انیمه از بسیاری جهات قابل ربط می‌شود و شخصیت‌های سه بعدی موثری را ارائه می‌دهد. اما فراتر از آن، این انیمه یک سبک انیمیشن متمایز را نشان می‌دهد که امکانات رنگ‌ها، نورها، و بافت‌های صاف، تناسبات و تصاویر اصلی بدن و همچنین ترکیب‌بندی سناریوهای غیرعادی را بررسی می‌کند.

Pretty Rhythm: Aurora Dream

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد, بهترین انیمه ها درباره فشن

این مجموعه انیمه بر اساس بازی آرکید Pretty Rhythm: Mini Skirt، زندگی و اجرای خواننده‌هایی را دنبال می‌کند که با نام «ستاره‌های منشور» شناخته می‌شوند و نمایش‌هایشان شامل آواز، رقص، مد و اسکیت بازی است. قهرمان داستان، آیرا هارون، پتانسیل بالایی را با حس مد منحصر به فرد نشان می‌دهد که باعث می‌شود او به عنوان یک ستاره استثنایی منشور باقی بماند.

مانند هر انیمه‌ای در این سبک، ارزش سرگرمی آن متکی به رقص و آهنگ‌های شاد، جذاب، سرگرم کننده و بامزه‌ای است که شخصیت‌ها باید اجرا کنند. دیدن آنها در حال آواز خواندن و رقصیدن در حالی که از لباس‌های شیک و شایان ستایش استفاده می‌کنند، هیچ سوالی باقی نمی‌گذارد که چرا این انیمه دوران کودکی بسیاری از افراد را تکمیل کرده است.

PriPara

بهترین انیمه ها درباره مد
بهترین انیمه ها درباره مد, برترین انیمه ها درباره مد

اقتباس 140 قسمتی بازی آرکید با همین عنوان اکنون منتظر قسمت جدید و انتشار بازی گوشی‌های هوشمند است. پری پارا نام انیمه‌ای می‌باشد که در آن دختران برای تبدیل شدن به خوانندگان معروف تست بازیگری می‌دهند. زمانی که شخصیت اصلی، Laala Manaka، پریتیکت یک خواننده دیگر را پیدا می‌کند و بنابراین وارد نمایش می‌شود، یک فرصت عالی برا او به فرا می‌رسد.

این انیمه اجرای نمایش را به سطح دیگری از انیمیشن، رنگ‌های پر جنب و جوش، نورها، پس‌زمینه، تولید موسیقی، لباس‌های کاوایی، مدل‌های موی پر زرق و برق، حرکات رقص پرانرژی، پویایی انیمیشن‌های سه‌بعدی و دو بعدی می‌برد و زمان بسیار لذت‌بخشی را برای هزاران طرفدار در سراسر دنیا ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه ها درباره مد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *