پشت پرده خودنمایی پویان مختاری از زبان امیر تتلو! [+فیلم و عکس]

افشاگری تتلو از ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

امیر تتلو در استوری اخیر خودش پرده از ول خرجی یکی از شاخ‌های اینستاگرامی برمی‌دارد و از عقده‌ای بودن آن‌ها همانند خودش می‌گوید. تتلو این روزها به هر دری می‌زند که خودش را بیشتر در چشم کند و روی یوتیوب بیشتر ویو بگیرد تا از میلیاردر شدنش لذت دو عالم را ببرد.

افشاگری تتلو از ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری [+فیلم و عکس]

امیر تتلو درباره پویان مختاری و استوری های اخیرش می‌گوید:

چند روزی بود که پویان مختاری استوری می‌ذاشت و روی مچ دستش ایموجی میذاره… علتش می‌دونین چیه؟

پویان مختاری یکی دیگر از سلبریتی های مشهور خارج نشین است که به خوانندگی مشغول می باشد. او زمانی که در ایران بود با خواندن قطعه ای 40 ثانیه ای به زبان محلی خود به شهرت رسید. درست از همان زمان بود که دریافت استعداد خوبی در این رشت دارد و به همین خاطر فعالیت خود را روی خوانندگی متمرکز کرد و پس از اینکه به خارج از کشور مهاجرت نمود، توانست به شهرت زیادی دست یابد.

او همچنین در فضای مجازی فعالیت گسترده ای می کند و از این طریق توانسته تا طرفداران بسیاری را جذب نماید. علاوه بر آن، یکی دیگر از راه های درآمد این اینفلوئنسر تبلیغ سایت های شرط بندی و پیش بینی مسابقات فوتبال می باشد که از این راه پول خوبی را به جیب زده است.

عکس زیر را نسبت به حرف های تتلو ببینید:

تتلو و ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری
تتلو و ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری

تتلو ۱۵ مهر ۱۳۹۴ در موزه صلح تهران حضور یافت و از سوی مجروحان و جانبازان شیمیایی و قطع نخاع ایران برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل شد و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد. او سال بعد در ۲ شهریور ۱۳۹۵ دوباره بازداشت شد درحالی که در چند روز قبل از آن وی به دادسرا احضار شده بود. وی پس از ۶۲ روز به قید وثیقه آزاد شد. تتلو در بهار ۱۳۹۶ یک پیام صوتی منتشر کرد که به نظر می‌رسید تحت فشار اداره اطلاعات سپاه قرار داشته‌است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی زیر را برای تکمیل کردن ادعای تتلو تماشا کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *