گریم سنگین الیکا ناصری در سریال جذاب یاغی! [+عکس و فیلم]

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام از گریم سنگین خود و تغییر چهره اش برای بازی در این نقش رونمایی کرد.

سریال های نمایش خانگی یکی از محبوب ترین سریال هایی هستند که این روزها پخش می شوند. یاغی با کلکسیونی از بازیگران توانست طرفداران خود را در میان مردم بیابد.

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا

  • گریم سنگین الیکا ناصری
الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا
گریم سنگین الیکا ناصری, بازیگر ابرا در سریال یاغی

بازیگر ابرا در سریال یاغی

به گزارش فیگار:

در ویدیو منتشر شده در شبکه های اجتماعی، چهره الیکا ناصری به طرز باورنکردنی تغییر می کند که با واکنش های کاربران همراه بود.

جذاب ترین بخش سریال یاغی مربوط می شود به علاقه میان جاوید و ابرا که انگیزه بازیگر نقش جاوید برای پیوستن به تیم ملی کشتی و رفتن به مسابقات جهانی بود.

در ادامه میتوانید فیلم گریم الیکا ناصری در سریال یاغی را تماشا کنید:

سریال یاغی داستان نسبتا پر کشش و پر تعلیقی که بر اساس رمانی به نام سالتو است و به قلم پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت به فیلمنامه تبدیل شده است و کارگردانی قابل قبول و امتحان پس داده ی محمد کارت. شادمان در یاغی پسری جوان به نام جاوید را زندگی می‌ کند که با تمام مشکلات و محرومیات های حول زندگی اش، میل به خلاف کردن ندارد.

در ادامه میتوانید عکس ابرا در سریال یاغی را مشاهده کنید:

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا
فیلم گریم الیکا ناصری در سریال یاغی, عکس ابرا در سریال یاغی

رابطه ی زیبا و پراحساس او با خواهرش و نفوذ صحیحی که خواهر بر او دارد، یک جهان پاک کوچک محافظت شده، در جهان سیاه اطرافشان ایجاد کرده که آنها را از فرو رفتن در لجنزار مصون نگه داشته. این خواهر و برادر دست و پا می زنند که همرنگ آن جماعت نشوند و این تلاش مقدس به مذاق دیگرانی که تا خرخره درگیر سیاهی اند خوش نمی آید.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *