کپی برداری سریال یاغی از فیلم معروف مالنا جنجال به پا کرد! [+فیلم]

فیلمی در شبکه های اجتماعی درحال وایرال شدن است با موضوع کپی برداری سریال یاغی از فیلم مالنا ، در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

این مجموعه به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «سید مازیار هاشمی» و به قلم «پدرام پورامیری» ، «حسن دوامری» و «محمد کارت» ساخته شده است.

کپی برداری سریال یاغی از فیلم مالنا

  • سریال یاغی و فیلم مالنا
کپی برداری سریال یاغی از فیلم مالنا
سکانس کپی برداری سریال یاغی, عکس طناز طباطبایی در فیلم یاغی

کپی برداری سریال یاغی

این سریال با قلم پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» در 30 قسمت به نگارش درآمده است. این سریال به صورت هفتگی روزهای پنج شنبه ساعت 8 صبح از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر می شود. به تازگی سکانسی از فیلم یاغی که در آن شخصیت طلا سیگار میکشد نظرات کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

در ادامه میتوانید عکس طناز طباطبایی در فیلم یاغی را تماشا کنید:

کپی برداری سریال یاغی از فیلم مالنا
سکانس کپی برداری سریال یاغی, عکس طناز طباطبایی در فیلم یاغی

در سکانس منتشر شده از فیلم یاغی در فضای مجازی، دیده میشود که اکبر مجلل ( فرهاد اصلانی ) با فندکش سیگار طلا مطلا را روشن میکند. دقیقا این سکانس را در فیلم مشهور مالنا داشتیم. برای همین کاربران میگویند که سریال یاغی از فیلم مالنا کپی برداری کرده است!

در ادامه میتوانید سکانس کپی برداری سریال یاغی را تماشا کنید:

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ است. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است او مجرد است و فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.طناز طباطبایی  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر را دریافت کرد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *